جهانگیری از تهران: دریچه‌های مخازن فاضلاب و مخابرات خیابان خیام جنوبی روبه‌روی سه‌راه مختاری را چند روزی است، سرقت کرده‌اند و متاسفانه تاکنون کسی نیز نسبت به این امر اقدامی انجام نداده است.
کد خبر: ۶۰۲۹۸۸

ولی‌زاده از تهران: از سال 89 برای گرفتن مسکن مهر در فاز 9 پردیس اقدام کردیم ولی تاکنون این واحدها به ما تحویل نشده است و با افزایش قیمت نیز مواجه شده‌ایم. علت چیست؟

مرادی از جاده‌ ساوه: از مسئولان قوه قضاییه می‌خواهیم خیلی قاطع‌تر و شدیدتر با زورگیران و سارقان برخورد کنند.

فتاحی از همدان: در روزهای آخر شهریور فرزندم را به علت بیماری به مرکز بهداشت منطقه بایگان شهر پاوه بردیم که بعد از سه روز پزشک بالای سر وی آمد. علت نبود پزشک در این مناطق دورافتاده چیست؟

پورعالی از تهران: شرکتی برای کنترل اجناس خود در خیابان آبان 6 ، بلوار گلستانک، کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج خیابان را مسدود می‌کند و مانع رفت و آمد دیگر ساکنان می‌شود. از مسئولان امر می‌خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند.

محمدی از زنجان: از دولت می‌خواهیم قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کند.

ساوه‌ای از ساوه: شهر ساوه بدون سینماست. از مسئولان فرهنگی می‌خواهیم نسبت به احداث سینما اقدام کنند.

عمادی: چرا سازمان بازنشستگی نسبت به خدمات‌دهی ناقص بیمه تکمیلی بازنشستگان از خود واکنشی نشان نمی‌دهد؟

احمدی از تهران: از مسئولان شبکه پویا می‌خواهیم با توجه به شروع فصل مدارس و برای این‌که دانش‌آموزان زودتر بخوابند برنامه‌های خود را در ساعت 9 شب به پایان رسانند.

یک شهروند از قم: از مسئولان مربوط می‌خواهیم نسبت به ترمیم حقوق بازنشستگان کشوری اقدام کنند.

جوابیه: در پی درج پیامی در شانزدهم شهریور تحت‌عنوان «قطع آب در خیابان دانشگاه جنگ در کارگر جنوبی» روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده هیچ‌گونه قطع آب طی چند ماه گذشته در محدوده خیابان دانشگاه جنگ رخ نداده است و عموما افت فشار در ساعات پرمصرف باعث می‌شود که طبقات فوقانی در برخی محدود‌ه‌ها دچار قطع آب شود. از آنجا که هیچ اطلاعاتی از مشترکان گلایه‌مند نداریم، تقاضا داریم با تماس با سامانه 122 و ثبت اطلاعات دقیق‌تر، ما را در مرتفع ساختن مشکل احتمالی یاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها