کشتی فرنگی قهرمانی جهان- مجارستان

خیز علی اکبری برای طلای دوم

کشتی فرنگی قهرمانی جهان - مجارستان

مهدی علیاری در دیدار رده بندی

مهدی علیاری کشتی گیر جوان کشورمان به دیدار رده بندی وزن 96 کیلوگرم در رقابت های جهانی بوداپست مجارستان راه یافت .
کد خبر: ۵۹۹۳۰۷
مهدی علیاری در دیدار رده بندی

به گزارش جام جم ورزشی ، مهدی علیاری که نخستین تجربه جهانی خود را در  این رقابت ها پشت سر می گذارد ، در کشتی های شانس مجدد ابتدا حریف بلغارستانی خود را شکست داد تا با پیروزی بر عیساکف از قزاقستان با نتیجه 4-2 ، به دیدار رده بندی وزن 96 کیلوگرم راه یابد .

فینالیست های 3 وزن دوم

فینالیست های سه وزن دوم پنجاه و سومین دوره رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در شهر بوداپست مجارستان مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 60 کیلوگرم آیو انگلوف از بلغارستان و ایوان کوی کالوف از روسیه فینالیست شدند. این کشتی گیران در مرحله نیمه نهایی به ترتیب مقابل سنگ جائه وو از کره جنوبی و آلمات کبیسبایف از قزاقستان به پیروزی دست یافتند. محمد نوربخش در این وزن با شکست مقابل کشتی گیر ژاپنی حذف شد.

در وزن 84 کیلوگرم طالب نعمت پور با شکست دامیان یانکوفسکی نفرسوم المپیک از لهستان راهی دیدار فینال شد و در دیگر دیدار سامان طهماسبی از آذربایجان با پیروزی مقابل  

در وزن 96 کیلوگرم آرتور الکسانیان از ارمنستان با شکست بالاز کیس از مجارستان فینالیست شد و در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی این وزن نیکتا ملینیکوف از روسیه با پیروزی مقابل شالوا گادابادزه از گرجستان حریف الکسانیان در دیدار پایانی شد. مهدی علیاری در این وزن با شکست مقابل الکسانیان از ارمنستان دو کشتی بعد خود را برد تا به دیدار رده بندی راه یابد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها