این بازی خوب باید به پیروزی منجر می شد

آنچلوتی:چرا راموس اخراج شد؟

پس از پیروزی 6 بر 2 رئال بر گالا

آنچلوتی: یعنی از این بهتر هم می شود؟

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از پیروزی تیمش مقابل گلاتاسرای در شب نخست لیگ قهرمانان اروپا گفت: از این بهتر امکان نداشت.
کد خبر: ۵۹۸۳۷۳
آنچلوتی: یعنی از این بهتر هم می شود؟

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از پیروزی شش بر یک رئال مقابل گالاتاسرای گفت: وقتی رونالدو و بنزما آماده باشند دیگر جای نگرانی وجود ندارد. آنها کار خود را انجام می دهند تا تیم به پیروزی برسد.

وی افزود: نتیجه این مسابقه عالی بود. اکنون از خودم می پرسم یعنی از این هم بهتر می شود؟ بعد از گل ایسکو بازی کاملا یک طرفه شد. ما خوب دفاع می کردیم و در مقابل حملات بهتری هم داشتیم.

این مربی ایتالیایی در ادامه گفت: این برد راحت به دست نیامد، ما تحت فشار زیادی بودیم اما بازیکنان اعتماد به نفس کامل داشتند و پیروزی خود را حتمی  کردند.

آنچلوتی یادآور شد: نتیجه بازی به هیچ عنوان منعکس کننده جریانی که در بازی وجود داشت نبود. گالا با اینکه شش گل دریافت کرد اما یک نیمه فوق العاده را پشت سر گذاشت. اما به نظر می آید گل ایسکو تمرکز آنها را کاملا به هم ریخته بود.

وی گفت: رئال کار خود را با یک پیروزی بزرگ شروع کرد ، ما باید امیدوار باشیم که بتوانیم چنین نتیجه درخشانی را در ادامه لیگ اروپا هم به دست بیاوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها