تشریح سیاست های جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر

دبیرکل ستاد، روی کمک مردم حساب می کند

وزیر کشور و دبیرکل جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر در تشریح سیاست هایش برای ستاد اعلام کرد: مبارزه همه جانبه با مواد مخدر و روان‌گردان‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی، در اولویت کاری ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.
کد خبر: ۵۹۷۹۸۲
دبیرکل ستاد، روی کمک مردم  حساب می کند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، عبدالرضا رحمانی فضلی در نخستین دیدار خود با معاونان و مدیران کل این ستاد با بیان این مطلب گفت: یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های اصلی مردم مسئله اعتیاد است که می‌بایست با کمک گرفتن از خود مردم این مشکل را حل کرد و بنده نیز مصمم هستم با رعایت قوانین و مقررات و با همکاری تمامی اعضای عضو و مرتبط ستاد مبارزه با مواد مخدر با جدیت و سلامت این کار را پیش ببریم.

دبیرکل ستاد درباره تاکیدش بر نقش مردم در مبارزه با مواد مخدر افزود: در جمهوری اسلامی ایران تجربه نشان می‌دهد هر کجا که از مردم در مسائل بزرگ کمک خواسته شده است، آنها نهایت یاری خود را رسانده‌اند و کارهای بزرگی را انجام داده‌اند.

وی خطاب به معاونان و مدیران کل دبیرخانه ستاد، سه شرط مهم در همکاری را امانت‌داری، صداقت و وفاداری برشمرد و افزود: مادامی که این سه شرط رعایت شود همکاری‌ها نیز ادامه خواهد داشت، لذا باید تعارفات را کنار بگذاریم و صادقانه با یکدیگر کار کنیم.

رحمانی فضلی همچنین با اشاره به بازرسی و نظارت دستگاه‌های نظارتی گفت: روش کار با اینجانب، کار شفاف و تعامل سازنده با سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط است و تمامی کارکنان می‌بایست براساس قوانین و مقررات انجام وظیفه کنند، روش کار این نیست که عیب دیگران را پوشش دهیم و گناه آنان را به عهده بگیریم بلکه هر شخصی، با توجه به مسوولیتی که بر عهده دارد باید پاسخگوی اقدامات خود باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها