سرلشکر فیروزآبادی :

توانمندی سپاه عظیم و دشمن شکن است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بیستمین مجمع سراسری فرماندهان سپاه از تاکید فرمانده معظم کل قوا بر اجرای طرح تحول و تعالی سپاه خبر داد و گفت: امروز سپاه دارای ۵ نیروی مقتدر، ۳۵ سپاه استانی و ۶ قرارگاه آماده به کار است که این یک توانمندی عظیم و دشمن شکن است.
کد خبر: ۵۹۷۶۷۹
توانمندی سپاه عظیم و دشمن شکن است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بیستمین مجمع فرماندهان سپاه طی سخنانی با اشاره به طرح تحول و تعالی سپاه اظهار داشت: ریشه گرفتن گفتمان تحول و تعالی می تواند یاری گر سپاه در اجرای این طرح باشد.

وی افزود: طرح تحول و تعالی متذکر می شود که بیاندیشیم که سپاهی مد نظر است که اگر این سپاه نباشد این کشور هم نخواهد بود.

سرلشکر فیروزآبادی ادامه داد: امروز سپاه دارای ۵ نیروی مقتدر، ۳۵ سپاه استانی و ۶ قرارگاه آماده به کار است که این یک توانمندی عظیم و دشمن شکن است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: طرح تحول در سپاه از همه جا جلوتر است و هیچ جا به پای سپاه نمی‌رسد. با وجود این حضرت آقا و مسئولین نظامی می‌خواهند که سپاه الگو، پیشرو و پرچم‌دار باشد.

وی اظهار داشت: گام اول طرح تحول، سپاه در رزمایش مقابله با امریکا در زنجان بود که حضرت آقا دغدغه‌ها و تذکرات مهمی را فرمودند.

سرلشکر فیروزآبادی ادامه داد: در سال ۸۵ و ۸۶ اقدامات مهم مطالعاتی از سوی مرکز راهبردی سپاه در خصوص طرح تحول و تعالی سپاه صورت گرفت که نهایتا طرح راهبردی غدیر مبنا قرار گرفت و رسالت، ماموریت و دکترین، تهدیدات و سازماندهی سپاه بعد از تصویب فرمانده کل قوا توسط ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد.

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه باید همیشه به روز باشد گفت: یک پاسدار مرجع افکار انقلابی مردم در سطح جامعه است و در این مسیر همواره باید به روز باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بازسازی و نوسازی معنوی سپاه، اصلاح و تحول در نظامات و روشها و تقدم امور مقابله با تهدید نرم را از محورهای اساسی رویکرد اصلی طرح تحول و تعالی نامید و تصریح کرد: تهاجم فرهنگی عظمی جبهه استکبار سپاه را ملزم کرد که بستر سازی جنگ نرم را در اولویت قرار دهد.

سرلشکر فیروزآبادی در پایان با بیان اینکه امروز صحبت کردن راجع به طرح تحول به مثابه امر به معروف است تاکید کرد: گفتمان طرح تحول باید در تمامی رده های سپاه و از سوی تمامی پاسداران شناخته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها