روز گذشته چند خبرگزاری اخبار و گفت‌وگوهایی مبنی بر تشکیل کمیته هفت‌نفره و انتخاب نمایندگانی از طرفین برای نظارت بر بازگشایی خانه سینما تا زمان برگزاری مجمع عمومی را روی خروجی خود قرار داده بودند.
کد خبر: ۵۹۷۵۳۲

روابط عمومی سازمان سینمایی در همین خصوص اطلاعیه‌ای را منتشر کرد که متن آن به این شرح است: همان‌طور که دکترحجت‌الله ایوبی در نشست خبری صبح پنجشنبه بیست‌ویکم شهریور و نیز در جریان دیدارهای جداگانه با طیف‌های مختلف سینمایی بر عزم جدی نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بازگشایی خانه سینما، از سرگیری مجدد فعالیت‌های صنفی، برگزاری مجمع عمومی و نیز انجام مصوبات لازم تاکید کرد، بار دیگر بر پایبندی به رویه‌های اعلام شده پیشین تاکید دوباره دارد و ضمن تشکر از همراهی و همدلی خانواده ارجمند سینمای ایران و حضور نشاط‌انگیز آنها در آیین بازگشایی خانه سینما و جشن روز ملی سینما به اطلاع می‌رساند همان موارد پیش گفته براساس مصوبات قانونی پیگیری و اجرا خواهد شد؛ بنابراین هر آنچه غیر از این، از سوی هر فرد یا تشکلی مغایر با آنچه شفاف اعلام شده، از جمله توافق بر تشکیل کمیته‌ای هفت نفره، مورد نظر این سازمان نبوده و اظهارنظری نادرست تلقی می‌شود. بدیهی است که این اظهارات ناشی از رعایت ‌نکردن امانت است.

شب‌ها برای بچه‌ها کتاب بخوانید

شاید تصور کنید وقتی بچه‌ها باسواد می‌شوند و خودشان می‌توانند کتاب بخوانند دیگر لازم نیست پدر و مادرها برای آنها کتاب بخوانند؛ اما تحقیقات نشان می‌دهد حتی پس از این‌که بچه‌ها خودشان خواندن و نوشتن یاد می‌گیرند هم والدین نقش مهمی در رشد تحصیلی آنها دارند. در فاصله سنی بین هفت تا 9 سالگی والدین بیشترین تاثیر را در افزایش میزان علاقه‌مندی فرزندانشان به کتاب و کتابخوانی دارند. آن دسته از بچه‌هایی که در اوقات فراغتشان کتاب می‌خوانند در یادگیری ریاضی و انگلیسی توانمندتر هستند. این در حالی است که این روزها کتاب خواندن برای بچه‌ها کم‌کم به دست فراموشی سپرده می‌شود. بنابراین متخصصان بر این باورند وجود این سنت دیرینه در دنیای مدرن امروز ضرورتی فراموش شده است که باید تلاش کنیم آن را احیا کنیم. / mirror

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها