مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل

آرژانتین اینگونه به سرزمین قهوه رسید

تیم ملی فوتبال آرژانتین با یک پیروزی پر گل مقابل تیم ملی اروگوئه به رقابت های جام جهانی 2014 برزیل صعود کرد و جشن صعود کرد.
کد خبر: ۵۹۶۱۵۷
آرژانتین اینگونه به سرزمین قهوه رسید

گزارش سایت جام جم ورزشی؛ در این دیدار لیونل مسی یک ستاره واقعی بود. او با زدن دو گل از روی نقطه پنالتی مرد اول میدان بود. اظهارات سرمربی و مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین را پس از صعود به جام جهانی در ادامه می خوانید:

سابلا: آرژانتین مدعی قهرمانی جام جهانی است

تیم ملی فوتبال آرژانتین با برتری پنج بر دو مقابل تیم ملی اروگوئه به جام جهانی برزیل صعود کرد.

 آلخاندرو سابلا سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از پیروزی پر گل تیمش مقابل اروگوئه به  گفت: یک بازی پرفشار و پر هیجان. هواداران فوتبال بیشتر از این دیگر چه می خواهند؟ آرژانتین آنطور که شایسته است به جام جهانی صعود کرد و این مایه خوشحالی و افتخار ماست.

وی افزود: آرژانتین در سایه یک کار تیمی وعالی به چنین پیروزی بزرگی رسید اما نقش عمده مسی را نباید نادیده گرفت. مسی در این دیدار همان چیزی بود که در بارسلونا هم می بینیم، یک فوق ستاره.

سابلا یادآور شد: دیگر مرحله مقدماتی برای ما تمام شد و باید برای قهرمانی در جام جهانی برنامه ریزی کنیم. آرژانتین مدعی قهرمانی در جام جهانی  است و این را از همین اکنون به همه نشان داده است.

مسی: آرژانتین می تواند قهرمان جام جهانی شود

لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین نیز گفت: آرژانتین به جام جهانی صعود کرد اما اصلا نباید خوشحال باشیم چون کار بزرگی که آرژانتین باید انجام بدهد به سال آینده مربوط می شود. وی افزود: آرژانتین می تواند سال آینده قهرمان جام جهانی شود. به نظر من سال آینده اگر فقط سه مدعی قهرمانی در برزیل وجود داشته باشند یکی از آنها آرژانتین است.

مسی یادآور شد: این دیدار خیلی سخت بود ، واقعیت این است که اصلا انتظار نداشتیم با چنین نتیجه ای اروگوئه را شکست بدهیم البته پیش بینی برد را داشتیم. صعود به جام جهانی آن هم با چنین نتیجه پرگلی خیلی عالی است.

مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: اروگوئه فشار بسیار زیادی بر روی ما وارد آورد، دوندگی هر دو تیم فوق العاده بود اما موقعیت های گل هر دو تیم با یکدیگر قابل قیاس نبود. آرژانتین بیشتر در موقعیت گلزنی قرار گرفت و زدن پنج گل نشان می دهد که از بیشتر موقعیت های خود استفاده کرده است.

Argentina qualify in style, Colombia denied

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها