وحید منجزی از اهواز ـ بنده آفیس 2013 را نصب کردم و این ورژن آفیس فقط سه قالب سفید و خاکستری کمرنگ و پررنگ بیشتر ندارد. لطفا راهنمایی کنید چطور می‌توانم قالب‌های بیشتری به آفیس اضافه کنم.
کد خبر: ۵۹۵۱۷۱

متاسفانه ماکروسافت همین سه قالب را برای ‌آفیس در نظر گرفته است و شما گزینه دیگری برای قالب یا حتی اضافه کردن قالب به آن ندارید.

صابر مرندی از ساوه: من می‌خواهم تا هفته دیگه لپ‌تاپ کا 45 ایسوس بخرم. من دانشجوی کارشناسی مهندسی نرم‌افزار هستم و در دانشگاه شهید رجایی تهران درس می‌خونم.

آیا امکان دارد که روی لپ‌تاپم هم ویندوز 8 نصب کنم و هم اوبونتو بریزم؟

نظر شما چیست؟

اصلا ویندوز 8 برای لپ‌تاپ خوب است یا ویندوز7؟

اکنون دستگاهی که خریداری می‌کنید باید با ویندوز ۸ سازگاری کامل داشته باشد تا برای بهتر اجرا شدن به مشکلی بر‌نخورد. در این صورت شما هم می‌توانید در کنار لذت بردن از ویندوز ۸ براحتی ویندوز ۷ را نیز اجرا کنید. ویندوز ۸ مشکلاتی دارد، اما بعضی از آنها واقعا آنقدر محسوس نیست، ولی نسخه آخر ویندوز ۸ که قرار است به عنوان یک سرویس پک در اختیار دارند‌گان ویندوز ۸ قرار بگیرد خیلی از مشکلات قبلی ویندوز ۸ را حل کرده‌ است.

اما این‌که می‌شود دو سیستم عامل داشت باید گفت که بله و مشکلی نیست، فقط پیشنهاد می‌شود اول ویندوز را نصب کنید و سپس لینوکس اوبونتو را، چون زمانی که شما لینوکس اوبونتو را نصب می‌کنید، چون هر کدام از این سیستم‌عامل‌ها بوت لودر دستگاه شما را تغییر می‌دهند، متاسفانه اگر اول لینوکس نصب کنید سپس ویندوز، بوت‌لودر ویندوز شما دیگر لینوکس را نمی‌شناسد، اما اگر برعکس این‌کار را انجام دهید مشکلی پیش نمی‌آید.

محمد بیاتی: سلام. ویندوز اکس پی سرویس پک 3 دارم. به طور اتوماتیک از سایت مایکروسافت آپدیت شد، ولی در حین آپدیت تصویر مانیتور کوچک و کج شد و من با استفاده از تنظیمات مانیتور LG بزرگ‌ترش کردم، اما تصویر نرمال نیست. لطفا توضیح دهید که مشکل از آپدیت است یا مشکل سخت‌افزاری است و در صورت امکان راه حل مشکل را بیان کنید.

برای رفع مشکل درایور مانیتور خود را به‌روزرسانی کنید یا دوباره نصب کنید، اگر باز هم مشکل داشت به شرکتی که آن‌ را گارانتی کرده مراجعه کنید.

حسین عرب گل از تهران: باسلام. من یک لپ‌تاپ msiدارم چندوقت پیش در قسمت بلوتوث گزینه adoptor off را زدم و به کلی محو شد. حالا من نه می‌توانم با بلوتوث چیزی بفرستم و نه چیزی بگیرم. چطور می‌توانم دوباره بلوتوثم را راه ‌بیندازم؟

برای حل این مشکل به Device Manager مراجعه و گزینه مربوط به سخت‌افزار بلوتوث خود را فعال کنید.برای رفتن به این بخش، کنترل پنل را باز کنید، سپس در قسمت جستجو عبارت Device Manager را جستجو کنید.

محمدامیر قاسمی هستم از تهران: در راست کلیک منوی نیو کلمه نیو فولدر پاک شده، لطفا راهنمایی کنید. ممنون

مشکل از رجیستری ویندوز است و باید ترمیم شود، یک راه این است که شما خودتان به‌صورت دستی این مشکل را رفع کنید یا از نرم‌افزارهایی که این‌کار را می‌کنند استفاده کنید.

اما راه دیگر استفاده از فایل‌های reg است، این فایل‌ها در واقع یک شبه کد برای ایجاد یا حتی ویرایش یا حذف مدخل‌های رجیستری برای کارهای متفاوت است. در مقاله زیر توضیح داده شده چگونه بخش New Item را در منوی ویندوز تغییر دهید، شما می‌توانید کد فایل مربوط به Folder را پیدا کرده، دانلود و از آن استفاده کنید.

http://www.sevenforums.com/tutorials/28677-new-context-menu-remove-restore-default-menu-items.html

ف ـ ص از تهران: برای بازی و دیگر کارها استفاده از کارت گرافیکی 64 بیت دایرکت ایکس 11 بهتر است یا کارت گرافیکی 256 بیت دایرکت ایکس 10. هر دو کارت یک گیگ رم دارد.

برای اجرای بهتر بازی‌ها ملاک‌های زیادی را باید در نظر گرفت، استفاده از دایرکت ایکس‌۱۱ قطعا به روان اجرا شدن بازی کمک می‌کند، اما خب یک بخش نرم‌افزاری است و برای این‌که بتواند به بهترین شکل کار خود را انجام دهد نیاز است که بخش سخت‌افزار شما نیز به همان نسبت قوی باشد تا بتوانید از تمام مزایای آن استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها