رئیس پلیس راه استان مرکزی خبر داد:

توقیف «ب ام و» با سرعت 210 کیلومتر

تیم گشت کنترل سرعت پلیس راه استان اصفهان، خودروی «مزدا3» را که در آزاد راه امیرکبیر این استان با سرعت غیر مجاز 205 کیلو متر در حرکت بود، متوقف کردند.
کد خبر: ۵۹۵۰۷۵
توقیف مزدا با 205 کیلومتر سرعت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ شاهپور انصاری سرپرست پلیس راه انتظامی استان اصفهان گفت: روز گذشته یک دستگاه خودروی «مزدا 3» که با سرعت غیرمجاز همراه با حرکات مخاطره آمیز در آزاد راه امیرکبیر استان در حرکت بود توسط عوامل گشت کنترل سرعت پلیس راه اصفهان تهران متوقف شد.

وی افزود: خودوری متوقف شده توسط کارشناسان پلیس راه از طریق دوربین های کنترل سرعت دقیقا رصد و مشخص شد این خودرو 205 کیلومتر سرعت داشته است.

سرهنگ انصاری اظهار کرد: برابر بند «د» ماده 10 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودرو متوقف و راننده جهت شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد.

سرپرست پلیس راه انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز علیرغم تذکرات و توصیه های ایمنی راه ها توسط همکاران و کارشناسان پلیس راه کشور برخی رانندگان  بدون توجه و رعایت حقوق دیگران با قانون شکنی و انجام حرکات مخاطره آمیز جان خود و دیگران را به خطر انداخته و حوادث دلخراشی را ایجاد می کند که نیاز است این تعداد رانندگان دقیقا قوانین و مقررات را رعایت تا در مسیر جاده ها با آرامش خاطر بدون بروز حتی یک حادثه جزئی به سفر ادامه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
۰
۰
با توجه به تكنولوژی روز خودرو لطفا به اصلاح جاده ها اتوبان ها و قوانین سرعت در آنها اقدام كنید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها