رئیس پلیس راه استان مرکزی خبر داد:

توقیف «ب ام و» با سرعت 210 کیلومتر

تیم کنترل سرعت پلیس راه اصفهان - تهران خودروی «هیوندا گرنجور» را که با سرعت 222 کیلومتر در آزاد راه امیرکبیر اصفهان در حرکت بود، متوقف کردند.
کد خبر: ۵۸۵۷۰۹
توقیف هیوندا با 222 کیلومتر سرعت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ شاهپور انصاری سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: عصر روز گذشته تیم کنترل سرعت پلیس راه اصفهان تهران یک دستگاه سواری «هیوندا گرنجور» را که با حرکات مخاطره آمیز و سرعت غیرمجاز در محور امیر کبیر این استان در حرکت بود متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی دوربین های کنترل سرعت خودرو یاد شده 222 کیلومتر سرعت داشته که در این خصوص ضمن توقیف خودرو، جهت اعمال قانون به پارکینگ منتقل و راننده آن جهت شرکت در کلاس های آموزشی به پلیس راه استان معرفی شد.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه رعایت قوانین و مقررات سودمندی مازادی داشته و ایمنی را افزایش می دهد، از کلیه رانندگان خواست ضمن رعایت سرعت مجاز، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به خوبی اجرا تا خود و دیگران شاهد حوادث دلخراشی که مهمترین علل آن سرعت و سبقت غیر مجاز است، نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
شاهپور رحمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
۰
۰
اگه بخواد صدكیلومتر بره خب نمیرفت هیوندا بگیره یه دستگاه پرایدم كارشو راه می انداخت
من اگه جای این ادم بودم ٢٥٠میرفتم ای ول دادش

محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
منم نظراقای رحمانی روقبول دارم واگراین شخص یك ادم متفاوت بود طرزرفتارونوع برخورد مدل دیگری بود واین اثبات شده است..ماشین 150میلیون قیمت داره باید باهاش بره...
انتی اوشگول
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
ایول به این موجودات با فرهنگ كه اومدن تو شهر دارن زندگی میكنن.تو جاده خاكی و بیابونایی كه توش بزرگ شدی با 250 تا رانندگی كن حالشو ببر ای ول
 
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
برای این ماشین 222 كیلومتر كاملا نرماله.مهم رانندشه كه بتونه ماشینو كنترل كنه.اگه حادثه ای هم پیش بیاد بخاطر كیفیت جاده هامونه.
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
اولین بار كه تیتر این خبر رو خوندم فكر كردم با این هوندا موتور سیكلتا 220 تا رفته. گفتم خدا بده بركت. من یكی دارم 80 تا هم نمی ره. بعدش دیدم از ماشینا بچه ها بالا بوده...
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
خیلی ممنونم
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
این سرعت برای این خودرو و همانند این خودرو سرعتی امن است با توجه به سیستمهای پیشرفته ترمز و تعلیق و توان موتور و ایمنی بالا و سیستمهای مدرن تعبیه شده در اینگونه خودرو ها جای نگرانی نیست و مطمئنا راننده ایشون قصد طی كل این راه را با سرعت اشاره شده را نداشته حالا برای دقایق كوتاه خواسته از خودروی بالای 150 میلیون تومنی خود لذتی ببرد كه مسلما به مزاج پلیس راهنمایی و رانندگی خوش نمی آید متاسفانه پلیس ما این خودروها را با پراید و پژو از رده خارج شده و پیكان موزه ایی و سمند پوكیده و ... مقایسه میكند و جالب تر از همه اینكه راننده پراید پوكیده با سرعت 110 كیلوتر داره از رانندگیش تو اتوبان لذت میبره كه البته با همون سرعت هم چهار چوب وسیله نقلیش داره از هم میپاشه بعد اون فردی هم كه با خودروی 200 تا 300 میلیونیش داره همون راه رو میره با سرعت 110 كیلومتر داخل اتومبیلش فكر میكنه كه اصلا خودرو راه نمیره پس فرق اون با این چیه این یعنی اینكه مردم رو وادار كنن چون نمیتوانید با سرعت های بالا رانندگی كنید پس بهتر است بجای خرید ماشینهای چند صد میلیونی همون پراید پوكیده تولید داخلی رو بخرید كه وقتی با سرعت 120 كیلومتر رانندگی میكنید حس پرواز بهتون دست بده به نظر من باید برای خودروها با توجه به ایمنی و قدرت موتورشون تفاوتهایی رو قائل شد واقعا یعنی فرقی بین خودروهای مدرن وبا ایمنی بالا و خودروهای عهد بوقی تولید داخلی نیست اگر نیست پس اختلاف قیمت پراید 15 میلیونی با جنسیس 180 میلیونی در چیست ؟
جلیل
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
دوستان میگین این سرعت نرماله ولی واقعا خودتون با این سرعت تو جاده رانندگی كردین من كه 100 تا میرم میترسم

نیازمندی ها