ادعای عجیب مجری «رادیو هفت»: برنامه من از «نود» هم پربیننده تر است!

منصور ضابطیان گفت: اینکه بخواهیم دفعتا در برنامه تغییر ماهوی ایجاد کنیم می شود تولید یک برنامه دیگر؛ برنامه ای که دیگر نامش «رادیوهفت» نیست.
کد خبر: ۵۹۴۸۱۵
ادعای عجیب مجری «رادیو هفت»: برنامه من از «نود» هم پربیننده تر است!

منصور ضابطیان مجری توانای تلویزیون این روزها همچنان درگیر برنامه «رادیو هفت» است؛ برنامه ای که یکی از اصلی ترین معضلات برنامه های تلویزیون که ریاکاری و عدم صداقت دست اندرکاران است را در خود نداشته و به همین دلیل آرام و کم حاشیه تقریبا با طیفهای مختلف مخاطب ارتباط برقرار کرده است. با این حال بوده اند گروهی از منتقدان که دوره جدید این برنامه را یکنواخت و فاقد عنصر تازگی برای مخاطب دانسته اند. با منصور ضابطیان درباره این ایراد و البته میزان اقبال مخاطبان نسبت به برنامه اش گفتگو کرده ایم. متن کامل گفته های ضابطیان را در ادامه می خوانید:

اینکه بخواهیم دفعتا در برنامه تغییر ماهوی ایجاد کنیم می شود تولید یک برنامه دیگر

برنامه «رادیوهفت» ساختار خاص خود را دارد؛ ساختاری که منطبق با نیازهای مخاطب طراحی شده و در دوره جدید هم همین ساختار در حال اجراست. تغییر بنیادی را برای برنامه درنظر نگرفته ایم و اصلا معنا هم ندارد که ساختار امتحان پس داده برنامه را بیخود تغییر دهیم. البته در این سه سالی که برنامه مان روی آنتن می رود یک سری تغییرات جزیی داشته اسم از تغییر متن گرفته تا تغییر نویسندگان اما کماکان شاکله برنامه مان ثابت است و همچنان امتداد دارد. اینکه بخواهیم دفعتا در برنامه تغییر ماهوی ایجاد کنیم می شود تولید یک برنامه دیگر؛ برنامه ای که دیگر نامش «رادیوهفت» نیست.

 پربیننده ترین برنامه زنده تلویزیون «رادیو هفت» است

خوشحالیم که در دوره جدید هم برنامه مان همچنان هم مخاطبان ثابت خود را دارد و هم آنها که به تدریج به دامنه مخاطبان افزوده می شوند. برخی دوستان هستند که برمبنای یک بار دیدن برنامه می آیند و نظری منفی درباره آن می دهند اما آنچه من می گویم برآمده از برخوردهای مستقیمی است که با مخاطبان داشته ایم. شاید به جرات بتوان گفت پربیننده ترین برنامه زنده تلویزیون «رادیوهفت» است. البته آنچه من می گویم منتج از نظرسنجیهای صداوسیما است و نه نظر مجری برنامه. حتی سال گذشته هم رتبه اول جذب مخاطب را ما داشتیم و بعد «نود«.

موفقیت «ماه عسل» مقطعی است

البته در ایام مختلف سال برنامه های مناسبتی تولید می شود که در یک بازه زمانی کوتاه مدت با استقبال روبرو می شوند؛ برنامه هایی مانند «ماه عسل» در این زمره جای می گیرند. در کیفیت بالای برنامه هایی مانند «ماه عسل» هم شکی نیست اما «ماه عسل» برنامه مقطعی است و موفقیت آن هم مربوط به یک بازه زمانی خاص است و آنچه من می گویم درباره کل ایام سال است.

مشکلات همیشه با ما بوده

هنوز که هنوز است با اینکه برنامه خود را به عنوان یک برنامه باکیفیت در تلویزیون شناسانده ایم باز هم مشکلات و کمبودهایی در کار داریم؛ مشکلاتی که بیش از هر چیز به وجه مالی قضیه برمی گردد. مشکلاتی که باعث می شود بسیاری از ایده هایمان محقق نشوند. ای کاش این فرصت برای برنامه های موفق فراهم شود که عوامل آن با دست بازتر به ارائه نوآوریهای خود بپردازند.

شبکه ایران/حـــامد مظفـــری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها