نامه عارف به روحانی

محمدرضا عارف در نامه‌ای به رئیس‌جمهور، حمایت و پشتیبانی از دولت را لازمه تأمین منافع ملی دانست و تاکید کرد: از هیچ اقدامی در این راه دریغ نخواهیم ورزید.
کد خبر: ۵۸۹۴۳۲

به گزارش تسنیم، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری که اکنون عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است، با اشاره به رأی اعتماد مجلس به اکثریت وزرای پیشنهادی، اظهار امیدواری کرد دولت با تکیه بر ظرفیت‌های قانونی و استفاده از حسن روابط و تعامل سازنده با مسئولان بلندپایه کشور در تحقق مطالبات بحق مردم که تفکر اصلاح‌طلبی و اعتدال را برگزیدند، موفق باشد.

در نامه عارف به روحانی آمده است: تلاش شما و همکارانتان شایسته قدردانی است که در چارچوب حقوق و مسئولیت‌های قوای مجریه و مقننه و با تکیه بر تجارب و توانمندی‌های خویش و دیگر همکارانتان با ادبیات فاخر و در شأن مردم ایران در روزهای اخیر بویژه در جریان فعالیت‌های چهار روزه بررسی برنامه‌ها و رسیدگی به صلاحیت وزرا، امید و آرامش را در سطح افکار عمومی ارتقا بخشیدید.

عارف افزوده است: اکثریت نمایندگان محترم ملت نیز با درک صحیح شرایط دشوار کنونی کشور و ضرورت کمک به دولت، بالاترین نصاب رأی به وزرا را در مقایسه با دولت‌های پیشین به وزیران دولت یازدهم دادند.

عارف حمایت و پشتیبانی از رئیس و اعضای کابینه را لازمه تأمین منافع ملی دانسته و برای دولت جدید آرزوی موفقیت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها