ترین‌های هفته گذشته

مرگ در سد کارون 3

تلخ​ترین: تلخ ترین حادثه هفته گذشته غرق شدن مینی​بوسی در دریاچه سد کارون 3 بود . در این حادثه 12نفر از جمله هفت کودک جان باختند.
کد خبر: ۵۸۶۴۴۸

عجول‌ترین: عجول‌ترین نوزاد برای تولد نوزادی است که هفته گذشته در هشتمین ماه بارداری مادر بیست و نه ساله‌اش در جاده میمه ـ اصفهان داخل خودروی اورژانس دیده به جهان گشود.

پرسرعت‌ترین: پرسرعت‌ترین راننده هفته گذشته مردی معتاد به شیشه‏ بود که با خودروی لکسوس که سرعت 250 کیلومتر در ساعت آن در دوربین‏های سرعت‏سنج پلیس راه ثبت شد، در شاهرود دستگیر شد.

ساده‌ترین: ساده‌ترین بهانه برای قتل، دعوا بر سر آب بود. پلیس بروجرد شش نفر از عوامل تیراندازی منجر به قتل در این شهرستان را که با این انگیزه مرتکب جرم شده بودند، دستگیر کرد. در این نزاع سه نفر هم زخمی شدند.

عجیب‌ترین: عجیب‌ترین نوع دزدی در شهرستان بینالود خراسان رضوی اتفاق افتاد و ماموران سارقان گاردریل‌های حاشیه جاده‌ها را در حین سرقت دستگیر کردند.

خلافکارترین: سه عضو یک خانواده در حالی ‌که وانمود می‌کردند در حال اثاث‌کشی هستند، از خانه‌های شمال تهران دزدی می‌کردند. آنها که هفته پیش دستگیر شدند، عنوان خلافکارترین خانواده را به خودشان اختصاص دادند.

تلخ‌ترین: تلخ‌ترین حادثه مرگ دختر یازده ساله‌ای بود که براثر حادثه‌ای پیش‌بینی نشده رخ داد. این دختر در پارکی در ایلام در حال تاب بازی بود که به زمین خورد و جان باخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها