ماموران پلیس آگاهی شهرستان بندرانزلی در استان گیلان، فردی را که از کارت‌های عابر بانک مردم میلیون‌ها تومان سرقت کرده بود، دستگیر کردند.
کد خبر: ۵۸۳۷۸۶
کلاهبردار میلیونی کارت‌های عابر بانک دستگیر شد

به گزارش پایگاه پلیس، سرهنگ هرمز عشقی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در این باره گفت: در پی ارجاع شکایت‌های مختلف از سوی اصناف مبنی بر این که فردی با معرفی خود به‌عنوان نماینده خرید یکی از ادارات دولتی،  از حسابشان سرقت کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات دریافتند متهم با این ترفند که قصد خرید اجناس برای ادارات دولتی را دارد، مالباختگان را پای دستگاه‌های عابر بانک کشانده و با شگردی از حساب آنها سرقت کرده است.

سرهنگ عشقی خاطرنشان کرد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات رد پای کلاهبردار تحت تعقیب را در یک صرافی در تهران به‌دست آورده و با نیابت قضایی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان بندرانزلی  منتقل کردند.

وی با بیان این که متهم به کلاهبرداری‌های دیگری نیز به همین شیوه اعتراف کرد، افزود: تحقیقات معلوم کرد متهم پس از سرقت میلیونی از حساب مالباختگان، سکه طلا می‌خریده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به این که تحقیقات در ارتباط با این پرونده ادامه دارد، از کسانی به این شیوه از آنها کلاهبرداری شده است، خواست به پلیس آگاهی شهرستان بندرانزلی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
قدرت الله
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
۰
۰
بازجای شكراست كه سكه خریده ومعتادنبوده پولهارادودكند.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
۰
۰
دمش گرم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها