سارق خواب آلود دستگیر شد

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با اشاره به دستگیری یک سارق خودرو در محدوده شرق تهران، گفت: این متهم پس از سرقت، منتظر دوستش برای اوراق خودرو بود که خوابش برده و بازداشت شد.
کد خبر: ۵۸۱۲۷۳
سارق خواب آلود دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ علی اصغر صفی خانی رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس گفت: شب گذشته یکی از تیم های عملیاتی این یگان در محدوده خیابان 131 شرقی در حال گشتزنی بودند که متوجه مشخصات مخدوش یک خودروی سواری که در کنار خیابان پارک بود، شدند.

وی افزود: ماموران تیم گشت انتظامی برای بررسی موضوع و رفع سوءظن خود مشخصات خودروی مذکور را از مرکز کنترل پلیس تهران بزرگ استعلام کردند که در نتیجه مشخص شد این خودرو، مسروقه است و ساعتی پیش از محدوده تهرانپارس به سرقت رفته است.

سرهنگ صفی خانی اظهار کرد:بلافاصله ماموران فردی را که در خودروی مذکور خوابیده بود، بازداشت کرده و به همراه خودرو به کلانتری منتقل کردند که در نتیجه بازجویی های انجام شده این فرد مظنون خود را «بهنام» معرفی کرده و به سرقت خودرو اعتراف کرد.

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس افزود: متهم در بازجویی های انجام شده اقرار کرد که پس از سرقت خودرو با دوستش به نام «ایمان» قرار گذاشته که برای اوراق خودرو به محل بیاید و با همدستی هم ضمن انتقال خودرو به خارج از تهران اقدام به اوراق آن کنند اما به خاطر اینکه دوستش به محل نیامده است وی در خودرو خوابش برده و پلیس او را بازداشت کرده است.

سرهنگ صفی خانی گفت:با اقرار متهم به جرم خود پرونده تکمیل و به همراه متهم برای شناسایی همدستش به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها