تیراندازی سارقان در طلافروشی

فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری 3 سارق یک و نیم کیلو گرمی انواع طلاجات در خرم آباد خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۱۱۶
تیراندازی سارقان در طلافروشی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار کاظم علیزاده در تشریح این خبر، گفت: در پی یک فقره سرقت طلا از یک مغازه طلا فروشی در شهرستان پلدختر، شناسایی و پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود : مأموران پلیس آگاهی استان بلافاصله راهی محل حادثه شدند و دریافتند که سارقان با یک دستگاه پژو راهی طلا فروشی شده و بعد از تیر اندازی اقدام به سرقت یک کیلو و نیم  گرم طلا کرده و متواری شده اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد : مأموران با انجام یک سری کار اطلاعاتی بر روی سرنخ های بدست آمده از صحنه سرقت با استفاده از بانک اطلاعات مجرمان ، به فردی سابقه دار که در زندان بسر می برد مظنون و او را با هماهنگی مقام قضائی جهت تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان ، تصریح کرد : متهم در ابتدا منکر سرقت شد اما در برابر مستندات و ادله های پلیس لب به اعتراف گشود و در بازجو یی های خود با اقرار به انجام سرقت طلاجات به همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه طی یک عملیات جداگانه یکی از همدستان وی دستگیر شد ، گفت: یک نفر مالخر نیز در این رابطه به دام افتاد و تلاش جهت دستگیری سایر همدستان آنان ادامه دارد.

علیزاده  با بیان اینکه خودرو پژو نیز در حالی که به آتش کشیده شده بود در حوالی استان مرکزی به همدان کشف شد ، اظهار داشت : استفاده از تجهیزات ایمنی و نصب دوربین های هشدار دهنده باعث پیشگیری از سرقت خواهد شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها