سارق را شناسایی کنید

سرقت پایان نامه دانشجوی دکتری

در پی دستگیری راننده‌ای که با نوشیدنی مسموم، زنان را بی‌هوش و اموالشان را سرقت می‌کرد، با افزایش شاکیان، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.
کد خبر: ۵۷۹۸۹۲
سارق شیاد را شناسایی کنید

به گزارش جام‌جم، از چندی پیش شکایت‌هایی در دستور کار پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت که نشان می‌داد مردی به بهانه مسافرکشی با تعارف آبمیوه مسموم به زنان مسافر، آنها را بی‌هوش و پس از سرقت پول و طلاهایشان، در بیابان رها می‌کند.

در ادامه با بررسی تصاویر رایانه‌ای سارق، مشخص شد وی پیش از این تحت تعقیب پلیس بوده است و به این ترتیب جستجوی گسترده برای دستگیری متهم تحت تعقیب آغاز و روز‌های پایانی خرداد امسال مرد سارق دستگیر شد و اعتراف کرد با تعارف نوشیدنی مسموم، زنان مسافر را بی‌هوش و اموالشان را سرقت کرده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم با یک زن نیز ارتباط تلفنی داشته که با بررسی در این زمینه ماموران اطلاع یافتند این زن گم شده تا این که هفته گذشته جسد او از سوی پلیس کشف شد و رازگشایی از این پرونده در حالی ادامه دارد که متهم درباره مرگ این زن سکوت کرده است.

این در حالی است که زنان دیگری نیز با حضور در مرکز پلیس شهریار و شناسایی متهم، او را به عنوان سارق اموالشان معرفی کردند.

بنابراین گزارش، با افزایش این شکایت‌ها، روز گذشته بازپرس احمدی، رئیس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهریار دستور چاپ تصویر متهم بدون پوشش چهره را صادر کرد تا چنانچه زنانی در دام او گرفتار شده‌اند، برای شکایت از متهم به دادسرا یا پلیس آگاهی شهریار مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ساكن شهریار
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
۰
۰
شهریار از لحاظ امنیتی و فرهنگی و اجتماعی بسیار نامناسب است ، انتظار است مسولین برای وضعیت امنیتی و اجتماعی این شهرستان یك برنامه ریزی و مدیریت جدید انجام دهند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها