جام جم ورزشی / هر چند علی کریمی از پرسپولیس جدا شد و به تراکتور سازی پیوست ، اما او همچنان سوژه فوتبالی هاست . ماجرای بازی نکردن کریمی مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته نخست لیگ سیزدهم از یک سو و اتفاق های برنامه ماه عسل احسان علیخانی از سوی دیگر ، سوژه هایی شدند تا با جادوگر گپی بزنیم .
کد خبر: ۵۸۱۰۶۴
علی کریمی : مقابل پرسپولیس بازی می کنم

 

*وضعیت شما و تراکتورسازی به چه صورتی است ؟

تراکتورسازی وضعیت خوبی دارد و بچه ها تمرینات خوبی را دنبال می کنند . من هم تمرینات خوبی را دنبال می کنم و شکر خدا در وضع خوبی هستم .

*مقابل پرسپولیس بازی می کنی ؟

چرا نباید بازی کنم !

*شایعه شده در قراردادت با تراکتورسازی ذکر شده که مقابل پرسپولیس بازی نکنی ؟!

این حرف ها صحت ندارد و نمی دانم در مورد چه چیزی صحبت می کنید . در قرارداد من با تراکتورسازی هیچ شرط و شروطی نیست . من بازیکن تراکتورسازی هستم و در خدمت این تیم .

*پس خودت برای بازی با پرسپولیس مشکل نداری ؟

هیچ مشکلی ندارم و اگر آقای جلالی بخواهند مقابل پرسپولیس به میدان می روم .

دلت برای پرسپولیس و هواداران این تیم تنگ نشده ؟

همه می دانند که پرسپولیس تیم محبوب من است و همیشه در مورد پرسپولیس به این شکل صحبت کرده ام . من نمی خواستم از پرسپولیس جدا شوم ولی مرا نخواستند و مجبور به جدایی شدم . به هر حال هواداران پرسپولیس همیشه نسبت به من لطف داشته اند و امیدوارم بتوانم محبت های آنها را جبران کنم .

*حتما خبر داری که در تمرین پرسپولیس تشویق شده ای ؟

گفتم که ...هواداران پرسپولیس همیشه نسبت به من لطف دارند .

*از برنامه ماه عسل و صحبت های احسان علیخانی با خبر هستی ؟

بله ، از طریق یکی از دوستان مشترکمان با احسان در جریان این موضوع قرار گرفتم و شنیدم که آقا احسان از من تعریف کرده . از علیخانی تشکر می کنم و به او و بچه هایش بخاطر برنامه ماه عسل خسته نباشید می گویم .

گفتگو : احسان هاشمی

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها