ایده‌های شما

آیدین. ر ـ ارومیه: ایده من این است تا با استفاده از حرارتی که هنگام استفاده از باتری موبایل حاصل می‌شود، دوباره باتری را شارژ کنیم.
کد خبر: ۵۷۹۳۶۷

کلیک: البته میزان اتلاف حرارتی باتری و سایر تجهیزات داخلی گوشی، بخش اندکی از شارژ اولیه را تشکیل می‌دهد. باید این موضوع را ارزیابی کرد که آیا افزایش قیمت تلفن به دلیل اضافه‌کردن این سیستم، ارزش آن مقدار شارژ اضافه را دارد یا نه. شاید بهتر باشد وقت خود را صرف کاهش مصرف باتری در بخش‌های پرمصرف مثل نمایشگرها کنیم.

فرزاد محمدی ـ رفسنجان: سلام. ایده من نوعی چشم بند است که شب موقع خواب روی چشم گذاشته می‌شود و فرد را با نور LED بیدار می‌کند. این چشم بند قابلیت اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها خواهد داشت.

کلیک: ایده بسیار جالبی است و فرد را با روندی کاملا طبیعی بیدار می‌کند. من که خودم از زنگ ساعت متنفرم. اولین مشتری شما به این ترتیب ثبت نام کرد. لطفا روی این ایده جدی کار کنید و اگر لازم داشتید با ما در این باره مشورت کنید.

مریم کلانتری: سلام. از درج ایده قبلی من در کلیک از شما ممنونم. یکی دیگر از ایده‌های من به علم پزشکی مربوط می​شود. این ایده به نرم‌افزاری مربوط است که فهرستی از همه بیماری‌ها همراه تمام علائم عادی یا حساسیتی آنها همراه داروی مورد نیاز آن بیماری یا گیاهان دارویی برای تخفیف بیماری را در خود دارد. این نرم‌افزار می‌تواند در تشخیص اولیه بیماری‌ها به دکترها کمک کند و در مواردی که بیماری معمول نیست، دکتر با در دست داشتن فهرست بیماری‌های ممکن، تشخیص دقیق‌تری داشته باشد.

همچنین می‌توان از طریق سخت‌افزاری آن را گسترش داد تا با تشخیص درجه حرارت بدن یا عوامل دیگر فهرست دقیق‌تری ارائه کند و حتی برای افراد عادی زمانی که دکتر در دسترس نیست یا در مناطق دورافتاده، کارایی بالایی داشته باشد.

نکته خیلی مهم

تمام دوستان خواننده کلیک توجه کنند که یکی از آداب مهم نامه‌نگاری قید نام و نام‌خانوادگی کامل در پایان متن است. برای این‌که ما بدانیم شما از کجا با ما تماس می‌گیرید، لطفا نام شهر یا روستای محل اقامت خود را قید فرمایید. لطفا این نکات را هنگام ارسال پیام کوتاه (SMS) نیز رعایت فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها