آغاز پیش‌ثبت‌نام جدید اعزام عتبات عالیات از فردا

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از انجام پیش‌ثبت‌نام برای سفر به عتبات عالیات در ماه‌های شهریور و مهر خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۸۸۲
آغاز پیش‌ثبت‌نام جدید اعزام عتبات عالیات از فردا

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود اخوان گفت: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات که مایل به اعزام از تاریخ 29 مرداد تا   15 مهر امسال هستند، با رعایت موارد شرح داده شده  و تکمیل فرم مربوط در سایت پیش ثبت نام http://atabat.haj.irمی توانند برای خود وهمراهانشان پیش ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت کنند و شروع پیش ثبت نام از ساعت 9 صبح فردا  تا ساعت 24 روز یکشنبه هفته آینده خواهد بود.

به گفته این مسئول نتایج قرعه کشی روز سه شنبه اول مرداد بر روی سایت پیش ثبت قابل رؤیت است و متقاضیان می توانند به روش گروهی از 1 تا 7 نفره و ثبت نام گروهی 35 نفره اقدام کنند. در روش گروهی 1 تا 7 نفره ، حداقل 1 و حداکثر 7 نفر می توانند ثبت نام کنند و در روش گروهی 35 نفره ، تعداد ثبت نام کنندگان حتما باید 35 نفر باشد.

 اخوان ادامه داد  : افرادی که اقدام به ثبت نام 35 نفره می‌کنند درصورتی که تعدادی از آنها منصرف یا از آن گروه خارج شوند یعنی گروه جدید تشکیل دهند و عدد گروه به کمتر از 25 نفر تقلیل پیدا کند  گروه اولیه حذف می شود و در قرعه کشی شرکت داده نخواهد شد.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تاکید کرد : فقط 15درصد ظرفیت اعزام، مختص اعزام های گروهی 35 نفره  است، بنابر این پیشنهاد می‌شود برای آن که از امکان بیشتری برای تشرف بهره مند شوید، در گروه‌های حداکثر تا 7 نفره ثبت نام فرمائید. ( پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت)

newsQrCode
برچسب ها: عتبات عالیات
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها