بیش از30 نفر کشته شده اند

سانحه مرگبار قطار در اسپانیا

سانحه مرگبار قطار در حومه پاریس

در یک سانحه نادر قطار که عصر جمعه به وقت فرانسه در ایستگاهی در نزدیکی شهر پاریس رخ داد دستکم هفت نفر کشته و دهها نفر مجروح شدند که جراحات بسیاری از آنها وخیم است.
کد خبر: ۵۷۸۷۷۰
سانحه مرگبار قطار در حومه پاریس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، عصر امروز حوالی ساعت 17 به وقت فرانسه یک قطار مسافربری که از شهر لیموژ عازم پاریس بود در ایستگاه برتینیی-سور-اورژ در منطقه اسون در جنوب پاریس به دلیل نامشخصی از ریل خارج شد.

به گفته شاهدان عینی ، قطار به سرعت وارد ایستگاه شد و سپس به دلیل نامشخصی بخشی از واگن های آن از لکوموتیو جدا شده و از ریل خارج شدند. شدت سانحه به اندازه ای است که بدنه دو واگن به کلی شکافته شده و واگن دیگری به روی سقف واژگون گردیده است. یک واگن هم به پهلو افتاده است.

ایستگاه مشهور پاریس اوسترلیتز پس از این سانحه تعطیل شده است. در عین حال، حرکت کلیه قطارهایی که از لیموژ عازم پاریس بودند لغو شده است.



به گفته رئیس سازمان ریلی فرانسه، این قطار حدود 370 نفر مسافر داشته است. مقامات امدادی می گویند که دستکم هفت نفر کشته و دهها نفر مجروح شده اند. اما این آمار موقتی بوده زیرا بسیاری از مسافران در میان آهن پاره های واگن ها هنوز گرفتار هستند.

همچنین، حال برخی از مجروحان که تاکنون تخلیه شده اند، وخیم است. گروه های امداد و آتش نشانی پاریس به محل حادثه اعزام شده اند.

با مخابره گزارش های جدید جزییات بیشتری از این سانحه ارائه خواهد شد. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها