عقب نشینی وزارت ورزش از گزینه مورد نظر خود

در به در به دنبال مدیر عامل جدید پرسپولیس

محمد جعفر کامبوزیا که نامش برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده بود بار دیگر انتقاداتی را علیه پرسپولیس ها مطرح کرده است.
کد خبر: ۵۷۷۹۱۴
حمله دوباره کامبوزیا به پرسپولیسی ها؛این عزیزان دلشان به حال پرسپولیس نمی سوزد!

به  گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ او اینبار علی پروین و محمد رویانیان را کانون انتقادات خود قرار داده است، البته  به علی دایی حمله می کند. او هنوز هم اعتقاد دارد در شان او نیست که جواب علی دایی را بدهد. گزیده صحبت های جدید کامبوزیا که با برنا گفت وگو کرده است را در ادامه می خوانید:

* همچنان به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به فعالیتم ادامه می دهم و تا وقتی که وزارت ورزش و جوانان بخواهد بر سر پستم باقی می مانم و درباره حضور در این باشگاه نه بحثی داشته ام و نه مشکلی با کسی دارم.

* هیچ پاسخی درباره اظهارات اخیر علی دایی ندارم!

* من در طول سال های فعالیتم در ورزش تجربه این را دارم که هیچگاه و در هیچ مقطعی علیه کسی صحبت نکرده ام و در شان خودم نمی دانم که جواب کسی را بدهم! من فقط در یک جمله به صورت شفاف و روشن گفتم که باید درباره مسایل مالی شفاف سازی شود و یک مدیرعامل باید از این موضوع استقبال کند اما دوستان براساس ظن و گمان خودشان مسایل را پیش بردند و همین موضوع باعث شده حاشیه ایجاد شود.

* تعامل به همین تضاد دیدگاه هاست. من و پرسپولیسی ها که نمی خواهیم همدیگر را کتک بزنیم‍! من هیچ ابایی از حضور در هیات مدیره پرسپولیس ندارم و با دشمنم هم سر یک میز می نشینم چون خودم را می شناسم و می دانم که یا قانع می شوم و یا فرد مورد نظرم را قانع می کنم.

* با توهین و هوچی گری هیچ چیزی پیش نمی رود به اعتقاد من با همین صحبت هاست که در پرسپولیس حاشیه ایجاد می شود! به نظر من علی پروین و دیگر عزیزان  دلشان برای پرسپولیس نمی سوزد و اگر راست می گویند نباید جو را متشنج کنند. من از زمان حضورم در پرسپولیس تنها دو مصاحبه کردم و گفتم باید شفاف سازی شود. پرسپولیس که ملک شخصی آقایان نیست و متعلق به وزارت ورزش و دولت است و اگر مسئولان تصمیم بگیرند که یک چوب خشک هم در باشگاه مدیر باشد، همه باید از او تمکین کنند. به نظر من در چند سال گذشته همین مسایل حاشیه ای باعث ناکامی پرسپولیس شده است. این باشگاه ملک شخصی نیست که اسناد و مدارک آن را در صندوق عقب ماشینمان بگذاریم و برویم! پول این باشگاه متعلق به بیت المال است و تمام حساب و کتاب آن باید درست و شفاف باشد و مدیران باشگاه باید این شرایط را با جان و دل قبول کنند و گرنه من با کسی هیچ مشکلی ندارم.

* من به هیچ عنوان به مدیرعاملی پرسپولیس فکر نمی کنم و از اول هم گفته بودم که نمی خواهم مدیرعامل شوم و تنها با درخواست وزارت ورزش و جوانان، به عضویت هیات مدیره باشگاه درآمده ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها