روی خط جام جهانی 2014

کفش استثنایی اینیستا/عکس

طبق نتایج نظرسنجی شرکت ایکرفل برای انتخاب محبوبترین و منفورترین بازیکنان شاغل در لالیگا ، مسی همچنان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال اسپانیاست.
کد خبر: ۵۷۷۸۸۳
مسی، اینیستا و کریس محبوب ترین بازیکنان لالیگا

در مقایسه با نظرسنجی مشابهی که دوسال پیش ودرسال 2011 ترتیب داده شده بود، درصدافرادی که مسی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ می شناسند از 24% به31% افزایش یافته ولی میزان محبوبیت او از 48% به 43% کاهش یافته.توجیه احتمالی این آرا به این ترتیب است که احتمالا خیلی ها او را به عنوان بازیکنی افسانه ای می شناسند ولی بعد از هشت سال حضور در بارسلونا دیگر نمایش های خیره کننده و گلهای او به اندازه قبل همگان را متعجب نمی کند. هواداران همیشه به دنبال کارها و چهره های جدید هستند و چهره مسی برای آنها کمی تکراری شده است.

بازیکنانی که مسی را در لیست بهترین بازیکن تاریخ اسپانیا همراهی می کنند، رائول و زیدان هستند.مسی درمیان هواداران 13 تیم از 20 تیم حاضر در رقابت های لالیگا، و هواداران 19 تیم از 22 تیم حاضر در رقابت های دسته دوم لالیگا، بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است. علاوه بر هواداران رئال مادرید، هواداران اسپانیول و گرانادا هم رائول را برترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال می دانند.

در لیست محبوب ترین بازیکنان لالیگا، درکنار نام مسی، نام های اینیستا و کریس رونالدو، سه نامزد اخیر کسب توپ طلای سال 2012 دیده می شود. اینیستا کمی جایگاهش نسبت به سالهای قبل را بهبود بخشیده و کریس جایگاه قبلی اش را حفظ کرده. کاسیاس هم چهارمین بازیکن محبوب شاغل درلالیگاست و چابی ارناندس با نزول درصد محبوبیتش از 28% به 17% حالا در رده پنجم است و فالکائو و سرخیو راموس را بعد از خودش می بیند.فالکائو که در سال 2011 تنها 4% محبوبیت داشت، حالا میزان محبوبیتش به 13% رسیده و درصدمحبوبیت سرخیو راموس از 3% به 10% افزایش یافته.ایسکو هم با محبوبیتی 6% در جمع 10 بازیکن محبوب تاریخ اسپانیاقرار دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها