واردکنندگان قانونی تلفن همراه معرفی شدند

رئیس کارگروه تلفن همراه در مجمع عالی واردات با اعلام آخرین فهرست واردکنندگان قانونی تلفن همراه به کشور گفت: واردات 12 شرکت در بازار موبایل رسمی است و ارائه محصول با گارانتی آنان امکان​پذیر است.
کد خبر: ۵۷۶۷۲۵

به گزارش فارس، طرح جمع‌آوری گوشی‌های قاچاق باید از آبان 1390 اجرا می‌شد که به دلیل مخالفت‌های واردکنندگان و پخش‌کنندگان عمده این کالا به تعویق افتاده بود.

در سال 91، تعداد 12 واردکننده و نماینده رسمی در کشور به واردات قانونی گوشی تلفن همراه مشغول بودند. اکنون و در سال 92 تغییری در جمع این واردکنندگان به وجود آمده و خارج از این شرکت‌ها، هر نوع واردات گوشی از سوی هر شرکت دیگر غیر مجاز است.

مهدی عبقری، رئیس کارگروه تلفن همراه در مجمع عالی واردات در این باره اظهار کرد: برخی نمایندگان رسمی گوشی تلفن همراه عنوان می‌کنند که به دلیل نوسانات ارزی از ادامه فعالیت باز مانده‌اند و از بازار تلفن همراه خارج شده‌اند، اما این اظهارات درست نیست.

عبقری ادامه داد: زیرا همچنان شاهد ادامه فعالیت فعالان قانونی این بازار و حتی اضافه شدن نمایندگان جدید هستیم. بر این اساس گوشی با برند آی‌فون توسط مه‌تل، اچ تی‌سی توسط آرمان همراه آرین، پرشین سلوکام و یاس جهان، ال‌جی توسط مدیا پردازش، یاس جهان و ماناتل، برند سامسونگ توسط پارس مایکروتل، سامتل و اسمارت فون و گوشی با برند سونی توسط شرکت آرمان همراه آرین به کشور وارد شده و مصرف‌کنندگان باید گارانتی این شرکت‌ها را حین خرید محصول دریافت کنند.

همچنین برند توکیا توسط شرکت کمال الکترونیک، الوطنی و ارکان ارتباطات و برند گوشی هوآوی توسط پارس مایکروتل به کشور وارد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها