جستجوی پلیس برای دستگیری همدستان متهم ادامه دارد

دزدی شبانه از خانه‌های خالی از سکنه

افرادی که با تشکیل باندی اقدام به سرقت از منازل ویلایی در کرج کرده و سپس وسایل باارزش آنها را برای فروش در باغی به نمایش می‌گذاشتند از سوی ماموران انتظامی شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۷۶۴۱۰

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خیرخواهان، فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این باره گفت: روز گذشته در پی دریافت گزارشی مبنی بر فروش ظروف قدیمی نقره در باغی در منطقه ماهدشت، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 26 ماهدشت قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی قضایی برای بررسی موضوع به آدرس مورد نظر مراجعه و پس از اطمینان از مسروقه بودن اموال، سه فروشنده ظروف قدیمی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

خیرخواهان ادامه داد: متهمان به نام‌های «حمزه»، «نعمت» و «موسی» در بازجویی‌ها اعتراف کردند که از سه ماه پیش با سرقت از منازل ویلایی در مناطق صفادشت، ماهدشت، محمد شهر، مشکین دشت، مهرشهر و دیگر‌مناطق ویلایی‌نشین در کرج، اجناس گرانبها را سرقت کرده و آنها را برای فروش در باغ به نمایش گذاشتند.

رئیس پلیس شهرستان کرج عنوان کرد: متهمان در ادامه اعترافات خود گفتند بخشی از اموال مسروقه را نیز در باغ دیگری در نزدیکی محل دستگیری پنهان کرده‌اند. ماموران با حضور در این محل موفق به کشف اموال مسروقه همچون ظروف نقره به ارزش 20 میلیون تومان، وسایل و لوازم صوتی، تصویری و برقی، گوشی تلفن همراه، 20‌دستگاه موتور برق ولتاژ بالا، چند تخته فرش و یک دستگاه ترانس جوش به ارزش صد میلیون تومان شدند.

سرهنگ خیرخواهان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها