مرد جنایتکار به قصد سرقت 2 کودک خردسال، مرد قربانی را به قتل رسانده بود

قتل اعضای خانواده 4 نفره در بیابان

مردی که به اتهام قتل چهار عضو یک خانواده در شهرستان ملارد استان البرز از سوی پلیس دستگیر شده، در اعتراف‌های جدید خود گفت به بهانه نشان دادن اشیای عتیقه مقتول را فریب داده و با همدستی سه نفر او، همسر و دو فرزندش را کشته است.
کد خبر: ۵۷۶۴۰۷

در ادامه تحقیقات، سه همدست متهم و چهار نفر از مرتبطان پرونده نیز دستگیر شدند و به همدستی با او در سرقت 16 میلیون تومان پول مقتول اعتراف کردند.

به گزارش جام‌جم، سردار ناصر اصلانی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به قتل یک کارمند بانک و سه عضو خانواده‌اش که ساکن ملارد بودند، در جمع خبرنگاران گفت: روز‌های پایانی اردیبهشت امسال در پی شکایت فردی در پلیس آگاهی ملارد مبنی بر گم شدن چهار عضو خانواده‌اش، تحقیقات آغاز و مردی به نام اصغر در این ارتباط دستگیر شد.

اعتراف جدید عامل قتل‌عام خانوادگی

فرمانده انتظامی غرب استان تهران یادآور شد: متهم با اعتراف به قتل چهار عضو این خانواده، درباره انگیزه‌اش از جنایت‌ها به اظهارات ضدونقیضی پرداخت. این در حالی بود که ماموران اجساد زن و شوهر جوان را در بیابان‌های بیجار و اجساد دو پسر دوقلویشان را در روستای خوزنان شهرستان آبیک کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات ادامه داشت تا این که چند روز پیش عامل جنایت اعتراف کرد به بهانه فروش یک شیء عتیقه به ارزش16 میلیون تومان، مقتول و خانواده‌اش را به بیجار کشانده و هر چهار نفرشان را کشته است و در اجرای نقشه قتل اعضای این خانواده افرادی با او همدست بودند.

در پی اظهارات متهم، همدستانش تحت‌تعقیب قرار گرفتند و هفت نفر دیگر دستگیر شدند که معلوم شد سه نفر از آنها از مهره‌های کلیدی این باند بوده‌اند.

با اعتراف متهمان و بازسازی صحنه حادثه توسط آنها، قرار قانونی برای متهمان صادر شد.

دستگیری 3 سارق زورگیر

اصلانی با اشاره به دستگیری سه سارق زورگیر گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی ملارد از سه مرد به اتهام سرقت خودروی پرایدش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، روز حادثه سه مرد را به عنوان مسافر از ملارد سوار خودرویش کرده که در میانه راه مسافران با تهدید چاقو، اموال و پول او را سرقت و وی را از خودروی در حال حرکت بیرون انداخته و با دزدیدن خودرویش متواری شده‌اند.

وی افزود: با چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان فراری، جستجو برای دستگیری آنها ادامه یافت تا این که افراد دیگری هم با حضور در مرکز پلیس، از سه مرد مسافر به اتهام سرقت خودرویشان شکایت کردند.

اصلانی یادآور شد: در ادامه مشخص شد، تصاویر رایانه‌ای از متهمان فراری با همان سه متهمی که پلیس در تعقیبشان است، مطابقت دارد.

بنابراین جستجو ادامه یافت تا این که چند زن و مرد با حضور در اداره آگاهی عنوان کردند به عنوان مسافر سوار خودرو‌ی پراید شده‌اند که در میانه راه راننده همراه دو مسافر دیگر با تهدید چاقو اموالشان را سرقت کرده‌اند.

وی گفت: در مرحله بعدی تحقیق معلوم شد، تصاویر رایانه‌ای این متهمان با همان سه مردی که پلیس در تعقیبشان است، مطابقت دارد و سارقان در این سرقت‌ها نقش داشته‌اند.

در ادامه هر سه متهم دو روز پیش از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدند و با انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کردند ابتدا به عنوان مسافر خودروهای پراید را در ملارد و شهریار سرقت و با همین خودروها مسافر جابه‌جا کرده و اموال آنها را با تهدید چاقو سرقت می‌کردند.

برای متهمان قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

همچنین فرمانده انتظامی غرب استان تهران اعلام کرد: در سه ماه نخست امسال ماموران اداره مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و تابعه آن در پی عملیات‌ پلیسی یک تن و 647 کیلو انواع موادمخدر را کشف و ضبط کردند که این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته 29 درصد رشد داشته است.

افزون بر این کشفیات، چند باند خرید و فروش و نگهداری موادمخدر نیز متلاشی شده و اعضای باند‌ها با قرار قانونی روانه زندان شدند.

متلاشی شدن 6 باند موادمخدر

اصلانی از متلاشی شدن شش باند تهیه و توزیع قاچاق موادمخدر طی چند روز گذشته در شهریار و رباط‌کریم خبر داد و گفت: در پی عملیات‌ جداگانه ماموران مبارزه با موادمخدر ده نفر دستگیر شدند و 708 کیلو موادمخدر تریاک، 51 کیلو حشیش و 6 کیلو و 295 گرم موادمخدر شیشه از متهمان کشف و ضبط شد. برای متهمان قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها