سید محمد خاتمی در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور تاکید کرد:از هرجناحی باید در دولت استفاده شود وفقط کاردانی و انجام برنامه ها و تعهد به برنامه ها ملاک باشد. اما افراط، خشونت، تحریف و دروغ باید از عرصه قدرت رسمی کشور حذف شود اما به این معنی نیست که فردی که با من بد است خفه شود.
کد خبر: ۵۷۶۳۱۳
از هر جناحی باید در دولت استفاده کرد

وی ادامه داد:جناب آقای روحانی که شایستگی های فراوان دارد باید بر تحقق مطالبات مردم پافشاری کنند و متناسب با این رویکردها همکاران لازم را برای دولت خود انتخاب کنند، کسانیکه به برنامه های ایشان مومن باشند، حالا از هرجناحی که می خواهند باشد، فرقی نمی‌کند. دغدغه این است کسانی نیایند که با تغییر رویکردها مخالف بودند و تلاش کردند که جناب روحانی موفق نشود، هرچند که نتوانستند.

رییس بنیاد باران ادامه داد: در عین حال دغدغه معیشت مردم و تهدید های خارجی هم هست ، دولت جدید بحمدالله برای همه آنها برنامه دارد. مشکلات فراروی آقای روحانی را همه می دانیم و باید کمک کنیم تا اولویت ها با توجه به امکانات و محدودیت ها مشخص شود و در جهت اجرایی شدن آنها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: نباید همه را حذف کرد، باید همه جریان ها در عرصه باشند و خدمت کنند. این رویکرد معقول و درست است. ما نماینده مطالبات مردم هستیم. تایید کننده شعارهایی که در انتخابات داده شد و رای آورد. تدبیر شد یکی از آقایان بماند و در واقع گفتمان اصلاح طلبی پیروز شد. ما در میان یک دوراهی بودیم و آنکه گفتمان اصلاح طلبی و اصلاح طلبان باهم شکست بخورند و یا گفتمان اصلاح طلبی پیروز شود که سرانجام با رای مردم گفتمان اصلاح طلبی و تدبیر و امید پیروز شد. اکنون، سخت ترین کار جناب روحانی تحویل گرفتن کشوری است که مشکلات فراوانی دارد.

خاتمی مطالبات موجود در جامعه را فراوان خواند و گفت: اگر احساسات و هیجان پشت این مطالبات باشد کار مشکل می شود، رییس جمهور امکانات محدود دارد و مشکلات فراوان است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
۰
۰
درود بر خاتمی
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
۰
۰
آقای روحانی كه میگوید مستقل آمده و متعلق به هیچ گروه و جناحی نیست . اقای خاتمی می گوید گفتمان اصلاح طلبی كه باید بخوانیم همان (اصلاحات )پیروز شده است تكلیف مردم را روشن كنید آقایان اصلاحاتی و..... ودراخر هم آقای خاتمی اسلام و جمهوری اسلامی هیچ فرد گروه و... را حذف نمی كند این خود افراد ،احزاب و... هستند كه بابرداشتهای غلط ،زیاده خواهی ،دنیا طلبی و.... خودرا حذف میكنند . میگویید نه رجوع كنید به سال 88 بخصوص ,شورای آن سال كه.....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
۰
۰
با صحبت های جناب حجت الاسلام خاتمی موافق هستم

نیازمندی ها