نشست رییس رسانه ملی با مسئولان ورزش درحمایت از تیم ملی

مهندس ضرغامی : حضور در جام جهانی افتخار بزرگی است

کتیرایی : ورزش در صدا و سیما با حمایت های مهندس ضرغامی نهادینه شده است

قهرمانی بانوان و مردان ورزشکار صدا و سیما در جام کارکنان دولت

در مسابقه های ورزشی کارکنان دولت ، امسال تیم های ورزشی صدا وسیما در هر دو رده مردان و بانوان خوش درخشیدند و با کسب بیشترین مدال ها ، در رده بندی کلی رقابت ها به مقام قهرمانی رسیدند .
کد خبر: ۵۷۶۳۰۹
قهرمانی بانوان و مردان ورزشکار صدا و سیما در جام کارکنان دولت


به گزارش جام جم ورزشی ، در رقابت های ورزشی مردان ( جام مولا )که در 6 رشته برگزار شد سازمان صدا و سیما با دو طلای تیمی در شنا و پینگ پنگ و دو نقره تیمی در فوتسال و طناب کشی به مقام نخست رسید و وزارت ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد و دارایی دوم و سوم شدند.
در مسابقه های ورزشی بانوان دولت ( جام حورا ) نیز  که در 5 رشته برگزار شد سازمان صدا و سیما با دو طلای تیمی در والیبال و شنا  ،  نقره  آمادگی جسمانی و برنز طناب کشی به مقام قهرمانی رسید .
در مراسم اهدای جوایز این رقابت ها که در حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان ، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسن تقدس نژاد معاون اداری و مالی سازمان صدا و سیما در سالن اجتماعات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ، از تیم ها و ورزشکاران برتر با اهدا لوح قهرمانی وجوایزی قدردانی شد .  
بهزاد کتیرایی مدیر تربیت بدنی صدا و سیما با اشاره به اینکه با حمایت های مهندس ضرغامی ، ورزش در بین کارکنان این سازمان نهادینه شده است ، به جام جم ورزشی گفت : خوشبختانه در حال حاضر با استقبال خوب کارکنان مرد و زن صدا و سیما از فعالیت های ورزشی مواجه هستیم و این سازمان به جز رشته تیراندازی که سالن آن را در اختیار ندارد در تمام رشته ها فعال است. شاهد مثال نیز موفقیت و قهرمانی تیم های ورزشی این سازمان در رقابت های کارکنان دولت است .
وی افزود : بدیهی است توجه به ورزش ، پویایی هر نهاد و سازمانی را به دنبال دارد و خوشبختانه رییس سازمان با نگاهی عمیق به ورزش ، شرایطی را فراهم اورده اند تا ما در سطحی وسیع به فعالیت پرداخته و سلامت و نشاط را در بین کارکنان سازمان بسط و توسعه دهیم .  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها