معاون سازمان حج و زیارت خبرداد:

اعزام زائران حج تمتع از 23 شهریور

۳۰ هزار زائر تا ۱۹ تیر به عمره اعزام می‌شوند

عملیات عمره مفرده سال جاری با اعزام ۳۰ هزار نفر دیگر پایان می‌یابد و در مجموع حدود ۵۳۰ هزار نفر به سرزمین‌های وحی مشرف می‌شوند.
کد خبر: ۵۷۶۰۸۵
۳۰ هزار زائر تا ۱۹ تیر به عمره اعزام می‌شوند

به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات عمره مفرده که از ۲۶ دیماه سال ۹۱ آغاز شد، تا کنون ۴۹۱ هزار و ۹۹۵ نفر از ۵۳۰ هزار نفر پیش بینی شده برای تشرف به سرزمین‌های وحی، عازم عمره مفرده شده‌اند.

به گفته مسولان سازمان حج و زیارت، آخرین گروه زائران ایرانی در عمره مفرده، ۱۹ تیر ماه جاری اعزام می‌شوند و هفتم مرداد ماه به کشور باز می‌گردند.

بر این اساس، از امروز سه شنبه یازدهم تیرماه تا جمعه(۱۴ تیرماه جاری) ۲۰ پرواز از سه شرکت هواپیمایی ایران ایر، ماهان و سعودی زایران را از فرودگاه‌های مهرآباد تهران، یزد، ارومیه، کرمان، اصفهان،‌ مشهد، شیراز، اردبیل، اهواز، ساری، زاهدان و بندرعباس به فرودگاه‌های مدینه و جده در عربستان سعودی منتقل خواهند کرد.

هم چنین، زایرانی که اعمال عمره را به جای آورده اند در همین مدت با ۲۰ پرواز از فرودگاه جده عربستان به فرودگاه‌های مهرآباد، یزد، ارومیه، کرمان، اصفهان، مشهد، اردبیل و ساری بازگردانده می‌شوند.

سه شرکت هواپیمایی ایران ایر، ماهان و سعودی عهده دار بازگشت عمره گزاران ایرانی به کشور هستند.

مدت عمره مفرده در ماه‌های غیر از شعبان و ماه مبارک رمضان ۱۲ روزه بوده است که این مدت از ششم تیرماه جاری تا یازدهم همین ماه به ۱۶ روز افزایش یافت.

هم چنین،‌ زایرانی که از فردا-چهارشنبه- دوازدهم تیرماه تا شانزدهم همین ماه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، حدود ۲۱ روز در این اماکن مقدس اقامت خواهند داشت.

بر این اساس، هزینه سفر عمره مفرده ۲۱ روزه از ۲۶ میلیون و ۴۹۹ هزار ریال تا ۳۰ میلیون و ۱۳۱ هزار ریال خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها