استاندار البرز خبر داد

فردیس کرج شهرستان می‌شود

استاندار البرز از ابلاغ رسمی هیات دولت مبنی بر ارتقای منطقه فردیس کرج به فرمانداری و تاسیس ششمین شهرستان استان البرز خبر داد و گفت: این شهرستان به مرکزیت فردیس و شامل های بخش های مرکزی و مشکین دشت است.
کد خبر: ۵۷۶۰۰۹
فردیس کرج شهرستان می‌شود

اصغر عربیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در کرج با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در جلسه 29 خرداد 92 و بنا به پیشنهاد شماره 161343‌/‌42‌/‌4‌/‌1 در تاریخ 22 اسفند 91 وزارت کشور به استناد ماده (13) قانون تعریف و ضوابط تقسیمات کشوری، شهرستان فردیس به تصویب هیئت دولت رسید.

وی با اشاره به اینکه حکم رسمی تاسیس شهرستان فردیس امروز به استانداری ابلاغ شد، افزود: بر این اساس، دهستان مشکین آباد به مرکزیت شهرک مهندسی زراعی، دهستان فرخ آباد به مرکزیت روستای فرخ آباد، دهستان فردیس به مرکزیت شهرک ناز، دهستان وحدت به مرکزیت شهرک وحدت ایجاد می شود.

عربیان یادآور شد: بر اساس مصوبه هیئت دولت در رابطه با شهرستان فردیس، بخش مشکین دشت نیز به مرکزیت شهر مشکین دشت از ترکیب دهستان های مشکین آباد و فرخ آباد در تابعیت شهرستان کرج، شهرستان فردیس به مرکزیت شهر فردیس از ترکیب بخش های؛ مرکزی به مرکزیت شهر فردیس شامل دهستان های وحدت و فردیس و همچنین بخش مشکین دشت تشکیل می شود.

به گزارش مهر، منطقه گرمدره از توابع شهرستان کرج در تقسیم بندی جدید نیز جزو همین شهرستان محسوب می شود و به شهرستان تازه تاسیس فردیس ملحق نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها