صعود چشمگیر ایران در رده‌بندی فیفا

15 پله صعود در جهان رده چهارم آسیا

شکایت پرسپولیس از ژوزه در فیفا پیگیری می شود

در پی شایعه حضور امیر عابدینی و یا اکبر غمخوار به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس یکی از مقامات وزارت ورزش در این خصوص شفاف سازی کرد.
کد خبر: ۵۷۵۸۳۷
شکایت پرسپولیس از ژوزه در فیفا پیگیری می شود

یکی از مقامات وزارت ورزش اظهار داشته که حضور افرادی مثل اکبر غمخوار و امیر عابدینی در سمت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس شایعه ای بیش نیست و این شیطنت ها از سوی برخی افراد صورت می گیرد.

گفتنی است: قرار است شکایت باشگاه پرسپولیس از ژوزه مانوئل سرمربی پرتغالی از سوی فیفا پیگیری شود زیرا فیفا اعلام کرده که برای پیگیری این شکایت مسئولان باشگاه پرسپولیس می بایستی مبلغی را به فیفا پرداخت کنند.

**کریمی به احترام هواداران مقابل پرسپولیس بازی نمی کند

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ علی کریمی بازیکن شماره 8 سابق تیم فوتبال پرسپولیس که به تازگی به باشگاه
تراکتورسازی تبریز پیوسته اعلام کرده است که در بازی تدارکاتی تیم خود مقابل پرسپولیس به احترام هواداران سرخپوش پایتخت در ترکیب تراکتورسازی حاضر نخواهد شد.

**یک تیم با دو بازی تدارکاتی

پرسپولیس در هفته آتی قرار است که 2 بازی تدارکاتی را در برنامه های خود داشته باشد که اعلام شده یکی از این 2 بازی با فولاد خوزستان خواهد بود.

**منتقمی مدیرعاملی غمخوار و عابدینی را تکذیب کرد

بهروز منتقمی سخنگوی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مدیرعاملی اکبر غمخوار و امیر عابدینی صحت ندارد زیرا هیچگونه ابلاغیه ای در این باره به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده است.

**جنگ سرپرستی ادامه دارد

هنوز هم پس از گذشت چندین روز از حضور پنجعلی در باشگاه پرسپولیس جنگ و جدال و کشمکش بر سر سرپرستی وی با سعید شیرینی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها