محمد رویانیان با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان به دنبال توسعه و اعتلای پرسپولیس است ، تصریح کرد : صبح امروز در جلسه ای مثبت و سازنده با دکتر حمید سجادی ، رویکرد توسعه ای ورزش را مورد بحث و بررسی قرار دادیم .
کد خبر: ۵۷۵۹۴۸
رویانیان : با قدرت برنامه های توسعه ای پرسپولیس دنبال می شود


مدیر عامل پرسپولیس که در پایان نشست امروز خود با معاون قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با پایگاه خبری ورزش و جوانان گفت و گوی می کرد ، با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی در هر سازمان و نهادی امری طبیعی است ، با اشاره به حاشیه سازیهایی که پیرامون تغییر و تحولات احتمالی در هیات مدیره پرسولیس صورت گرفته است ، گفت : من انتخاب هیات مدیره و مدیر عامل پرسپولیس را حق وزارت ورزش و جوانان می دانم و آن را امری کاملا طبیعی می دانم . در حقیقت وزارت ورزش و جوانان ملجاء و پناهگاه همه خانواده ورزش است و بطور طبیعی تصمیماتی می گیرد که در آن خیر و صلاح جامعه ورزش و از جمله خانواده بزرگ پرسپولیس در آن نهفته است . متاسفانه پیرامون تغییر و تحولاتی که قرار است در سطح هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صورت گرفت ، اطلاع رسانی درستی صورت نگرفت و عده ای نیز حرف هایی را زدند که در آن مقطه اصلا نیازی به بیان آن نبود و
وی با اشاره به نشست مثبت و سازنده خود با دکتر حمید سجادی ، افزود : خوشبختانه در این جلسیه بیشتر به این نکته واقف شدم که نگاه وزارت به مجموعه پرسپولیس نگاهی توسعه ای و اعتلا بخش است و این نیز دقیقا همان هدفی است که بنده طی دو سال حضورم در مدیریت باشگاه پرسپولیس دنبال کرده ام . بنابراین وقتی هدف توسعه باشگاه پرسپولیس باشد ، مهم اهدافی است که قرار است دنبال شده و به اجرا گذاشته شود . بدیهی است با چنین رویکردی مهم این نیست که رویانیان در مجموعه مدیریت پرسپولیس در آینده باشد  یا خیر ، چرا که مهم خدمت به این باشگاه و پیشبرد به اهداف توسعه ای این باشگاه بر اساس متدهای حرفه ای و استانداردهای روز باشگاهداری است که وزارت ورزش و جوانان نیز دقیقا این رویکرد را دنبال می کند .
وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان تاکید دارد که هر گونه حاشیه از پرسپولیس دور شود تا این باشگاه مردمی از مرحله گذار فعلی بدون کوچکترین آسیبی عبور کند و شان و جایگاه پرسپولیس حفظ شود که وظیفه خویش می دانم از این نگاه مثبت و موثر وزارت ورزش تشکر و قدردانی کنم .
رویانیان در عین حال گفت : بنده در نشست با دکتر سجادی از ایشان خواستم که از پیشکسوتان پرسپولیس و منجمله علی پروین استفاده شود که این مسئله با استقبال وی مواجه شد و همه ما وظیفه داریم که با احترام به شان و جایگاه پیشکسوتان پرسپولیس ، شرایطی را فراهم آوریم که همه سرمایه های پرسپولیس در خدمت اهداف توسعه ای این باشگاه بزرگ و پر طرفدار باشند . از سوی دیگر به نوبه خود از علی پروین انتظار دارم که به پروسه تغییر و تحولات مدیریتی در پرسپولیس کمک کند تا در اسرع وقت این مساله به خوبی و خوشی جمع و جور شود .
رویانیان همچنین با اشاره به اینکه در جلسه با دکتر سجادی راجع به ترکیب هیات مدیره جدید پرسپولیس نیز گفت و ها و تبادل نظر لازم را داشته است ، گفت : به نظر من اگر قرار است نفراتی برای هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شوند ، اعضا باید از بین افرادی سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی باشند تا با توجه به دایره نفوذ و قدرت چانه زنی شان در عرصه های مختلف بتوانند برای مجموعه پرسپولیس امتیازات تازه ای را در نظر گرفته و ارایه دهنده خدماتی جدید باشند .
وی با اشاره به مباحث و گمانه زنی های که راجع به آینده او در جایگاه مدیر عاملی و هیات مدیره پرسپولیس مطرح است ، به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت : به شخصه نه اصراری به ماندن دارم و نه اصراری به رفتن ، چرا که هدف من خدمت به پرسپولیس است و مسلما در هر جایگاهی که باشم به خانواده بزرگ پرسپولیس کمک خواهم کرد . متاسفانه عده ای به هر طریق می خواهند در صحنه مدیریت حضور داشته باشند ، در حالی که من اینطور فکر نمی کنم و معتقدم اگر در حوزه اجرا نباشم ، می توانم خدمات بهتر و موثرتری را برای باشگاه پرسپولیس داشته باشم .
رویانیان تاکید کرد : مهم حرکت برنامه ای و بر اساس دیدگاههایی روشن ، شفاف و توسعه ای است که اگر چنین اهدافی بر اساس نگاه برنامه ای دنبال شود ، باشگاه پرسپولیس از آن در ابعاد اقتصادی و پایه ای منتفع خواهد شد و پرسپولیس بزرگ و مردمی می تواند پس از چند مدت با رسیدن به استانداردهای جهانی باشگاهداری ، با قدرت و بالنده به فعالیت سازنده ای خود در عرصه ورزش و بویژه فوتبال ادامه دهد . بدیهی است از این منظر حضور و انتخاب مدیرانی برنامه محور در هیات مدیره پرسپولیس از اهمیت دوچندانی برخوردار است که خوشبختانه با نظر ویژه دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان که من با او دوستی 20 ساله دارم ، این رویکرد به خوبی مورد توجه است .
    

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها