منتقمی سخنگوی باشگاه پرسپولیس شد ؛

تفویض اختیارات رویانیان

پرسپولیس منتظر تصمیم نهایی وزارت ورزش؛

مالکی: هیچ شکی به رویانیان نداشتیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه با خونسردی همه چیز حل می شود، گفت: بنده در جریان اعلام نام کامبوزیا به عنوان مدیرعامل نیستم.
کد خبر: ۵۷۴۶۱۶
مالکی: هیچ شکی به رویانیان نداشتیم


 فداحسین مالکی  در خصوص آخرین اظهار نظرهایش در مورد هیئت مدیره پرسپولیس و انتخاب مدیرعامل اظهار داشت: همانطور که از قبل گفتم قرار بود جلسه هیئت مدیره با حضور رویانیان برگزار شود که پس از صحبت‌هایی که شب چهارشنبه با وزیر محترم ورزش داشتم همه چیز را به وزارت ورزش سپردیم و تا الان قرار است این جلسه فردا بعد از ظهر برگزار شود.

وی افزود: ما در این جلسه قرار بود در خصوص مسائل مهمی از جمله خصوصی‌سازی و اقدامات پرسپولیس صحبت کنیم اما به نظر می‌رسد که ناخواسته وارد تنشی شدیم که اصلا به نفع پرسپولیس نیست.

مالکی ادامه داد: دیگر تکلیف همه چیز را وزارت ورزش روشن می‌کند و من در جریان استعفا و کناره‌گیری برخی افراد نیستم. باید ببینیم نظر وزارت در این مورد چیست.

وی در پاسخ به سوالی که چرا یکی از معاونین وزارت ورزش اعلام کرده که رفتن رویانیان قطعی است و کامبوزیا در آستانه مدیرعاملی قرمز‌پوشان است گفت: من نمی‌دانم قرار بود جلسه هیئت مدیره تشکیل دهیم و تکلیف همه چیز مشخص شود. حالا کسی که از پیش قضاوت کرده من نمی‌توانم نظری بدهم. ما شبهه و شکی خدای ناکرده به رویانیان نداریم. ایشان کارهای خوبی کرد اما مثل همیشه می‌خواستیم پرونده را بررسی کنیم.

مالکی خاطرنشان کرد: امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود. این شرایط به نفع هیچ کس نیست و حالا که تیم آرامش پیدا کرده باید شرایط هیئت مدیره هم بیدار شود. من باز هم می‌گویم طبق صحبتی که با من شد و بنا بر خواسته خود رویانیان مقرر گردید که مدیرعامل جدید بیاید اما همه چیز منوط بر جلسه هیئت مدیره شد که متاسفانه اینطور به هم ریخت. همه باید صبر می‌کردیم تا این جلسه تشکیل شود و تکلیف همه چیز روشن شود اما متاسفانه با برخی مصاحبه‌های و مسائل همه چیز به هم ریخت و حالا هم خود وزارت ورزش تکلیف نهایی را روشن می‌کند.

وی در پایان در پاسخ به سوالی که آیا با کناره‌گیری اعضا موافقت خواهید کرد یا خیر گفت: من فعلا چیزی ندیدم اما بالاخره آقای پروین از فوتبالی‌های هیئت مدیره است. انشاءالله همه خونسرد باشند و همه چیز ختم به خیر شود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها