رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح:

رویانیان مشکلی برای مدیرعاملی پرسپولیس ندارد

متاسفانه از دو ماه پیش نقشه برکناری من را کشیده بودند اما من ماندم تا پرسپولیس سروسامان بگیرد و در فصل نقبل و انتقالات عقب نیفتد.
کد خبر: ۵۷۴۵۶۰
رویانیان: دوماه پیش برکنارم کردند

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ محمد رویانیان که پنجشنبه شب از روسیه به تهران بازگشته است صبح امروز جمعه با اشاره به آخرین اتفاقاتی که در این باشگاه رخ داده است گفت: چند روز قبل از اینکه به روسیه بروم با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دیداری داشتم که ایشان اعلام کردند بزودی تغییراتی در هیات مدیره و مدیرعامل خواهیم داشت.

وی در تشریح بیشتر این اتفاقات خاطرنشان کرد: من پرسیدم کی قرار است این تغییرات صورت بگیرد که آقای وزیر گفتند بزودی این تغییرات را اعلام خواهیم کرد. من هم چون برنامه ریزی کرده بودم به همراه علی دایی راهی روسیه شدیم که در این سفر شنیدم این اتفاقات رخ داده و خبرهای تغییرات منتشر شده است. من اطلاعات زیادی در این مورد نداشتم و تنها از طریق خبرگزاری ها متوجه این اتفاقات شدم.

مدیرعامل فصل پیش پرسپولیس در مورد جلسه روز شنبه هیات مدیره این باشگاه گفت: با خبر شده ام که قرار است روز شنبه جلسه ای در وزارت ورزش برگزار شود که ظاهرا از برخ پیشکسوتان هم دعوت شده است تا در این جلسه حضور داشته باشند. من هنوز روی حرفم هستم و در این نشست شرکت نخواهم کرد. امیدوارم هر اتفاقی که می افتد به سود پرسپولیس باشد.

محمد رویانیان که با برنامه ورزش و مرد گفتگو می کرد خاطرنشان کرد: 15 روز قبل از فینال جام حذفی مرا برکنار کرده بودند. ما به دولت معرفی کردند تا به محل کار سابقم برگردم. در این دوماه بلاتکلیف بودم اما به خاطر اینکه پرسپولیس مشکل داشت ماندم و تیم را برای فصل بعد بستم. زمانی این اتفاق رخ داد که گل محمدی رفته بود و مهدوی کیا هم خداحافظی کرد اما من ماندم تا پرسپولیس صدمه نبیند. الان هم نقل وانتقالات تیم انجام شده و حدود 5 میلیارد تومان هم برای بازیکنان هزینه کرده ام که مقدار دیگری هم می خواهد.

وی با انتقاد از اقدام وزارت ورزش خاطرنشان کرد: با اینکه از دو ماه پیش می دانستم در اندیشه برکناری من هستند اما خودم اقدام کردم و از دولت برای استقلال و پرسپولیس پول خوبی را گرفته ام اما آقایان این پول را در وزارت ورزش نگه داشته اند تا به وزیر بعدی بدهند. این کار خوبی نیست. نمی دانم چرا وزرات ورزش این پول را نگه داشته است.

مدیرعامل فصل پیش پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که تکلف علی دایی با رفتن شما چه می شود گفت: من در سفر به روسیه سعی کردم با آقای دایی صحبت کنم. ایشان مربی بزرگ و با اخلاقی هستند و من تلاش کردم از ایشان بخواهم با قدرت به کارش در پرسپولیس ادامه دهد. یکسری حرف ها هست که نمی شود زد. متاسفانه برخی آقایان دو سه ماه است که پروژه ای را شروع کردند که مالیات برخی ها را بخشیدند و به برخی هم وعده پست داده بودند. یکی از مقامات بلند پایه کشور به یک نفر پست سرپرستی پرسپولیس را وعده داده است.

وی ادامه داد: این چه کاری است که آقایان انجام می دهند. من با دوزار آمده و با دوزار هم می روم. ما که عددی نیستیم. دیگر نیازی به این همه نقشه کشیدند و برنامه نیست. ما با یک امضا به پرسپولیس آمده ایم و با یک امضا هم می رویم. الان دیگر موضوع ماموریت من نیست بلکه مشکل خود من هستم که باید بروم.

محمد رویانیان در پایان گفت: واقعا این سمت ها و مسئولیت ها برای انسان ارزشی ندارد اگر در آن انسانیت و اخلاق و دین و اهداف عالیه یک مسئول نباشد. من در این مدت یک ریال هم از پرسپولیس حقوق نگرفتم. دست هر کسی که به پرسپولیس بیشتر کمک کند را می بوسم. اما این درست نیست که برخی ها هنوز نیامده علیه دیگران مصاحبه کنند و افراد دیگر را بکوبند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها