پایان یک پروسه طولانی مدت؛

آنچلوتی رسما سرمربی رئال مادرید شد

مراسم معارفه سرمربی رئال امروز برگزار می شود

آنچلوتی دومین ایتالیایی تاریخ باشگاه رئال مادرید

کارلو آنچلوتی در حالی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید اسپانیا انتخاب شده است که تاریخ باشگاه نشان می دهد او دومین سرمربی ایتالیایی این تیم پرافتخار خواهد بود.
کد خبر: ۵۷۴۲۱۰
آنچلوتی دومین  ایتالیایی تاریخ باشگاه رئال مادرید


به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ آنچلوتی روز گذشته رسما قرارداد سه سال خود را با رئال مادرید به امضا رساند تا سرمربی جدید قوی های سپید مادرید لقب بگیرد. آنچلوتی برای اینکه به نیمکت رئال برسد مدت ها با مدیران باشگاه قبلی اش یعنی پاری سن ژرمن بر سر جدایی اش بحث و جدل داشت و حتی در مقطعی این خبر به گوش رسید که حضور او در رئال منتفی شده است اما این ایتالیایی در نهایت به رئال پیوست.
مراسم معارفه سرمربی فصل گذشته پاری سن ژرمن فرانسه در حالی امروز برگزار می شود که این مربی دومین ایتالیایی تاریخ باشگاه به شمار می رود. پیش از او فابیو کاپلو به عنوان یک ایتالیایی سرمربی رئال مادرید شده بود. کاپلو که برای نخستین بار در سال 96 به مدت یک فصل هدایت مادریدی ها را در دست گرفت و برای بار دوم در سال 2008 سرمربی این تیم شد. در تاریخ 111 ساله باشگاه رئال مادرید به غیر از کاپلو و آنچلوتی سه ایتالیایی دیگر هم در رئال حضور داشته اند البته به عنوان بازیکن.  پیش از این کریستین پانوچی (8-1997)، فابیو کاناوارو ( 9-2006) و آنتونیو کاسانو( 7-2006) به عنوان بازیکن در این باشگاه حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها