اوباما:

ارسال سلاح برای گروههای مسلح سوری قانونی است

رئیس جمهوری آمریکا با قانونی دانستن ارسال سلاح برای گروههای مسلح در سوریه رسما مجوز کشتار و خشونت بیشتر را برای تروریستها صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۰۹۴۶
ارسال سلاح برای گروههای مسلح سوری قانونی است

به گزارش ایندیپندنت، مقامات آمریکا اعلام کردند باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا ارسال سلاح به گروههای مخالف در سوریه را برای اولین بار قانونی اعلام کرد.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که کاخ سفید مدعی وجود مدارکی دال بر استفاده دولت بشار اسد از تسلیحات شیمیایی علیه نیروهای مخالف شد که در تلاش برای براندازی نظام سوریه هستند.

ایندیپندنت در ادامه می نویسد: اوباما بارها استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه را عبور از خط قرمز توصیف کرده که همین امر به مداخله واشنگتن در این کشور دامن می زند.

با وجود آنکه تیم تحقیقات سازمان ملل اعلام کرده نمی‌ تواند درباره استفاده دولت یا معارضان سوری از سلاح‌ های شیمیایی قاطعانه صحبت کند، آمریکا ماه گذشته پس از آنکه یک مقام ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار مدعی استفاده دولت بشار اسد از گاز مرگبار سارین شد، همواره ادعاهای ضد سوری را مطرح کرده است.

این درحالیست که دولت سوریه ضمن رد ادعاها درباره استفاده از گاز مرگبار سارین در خان العسل استان حلب اعلام کرده مخالفان سوری از این گاز استفاده کرده و سازمان ملل باید درباره استفاده از این سلاح‌ها توسط مخالفان تحقیق کند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها