رافائل نادال تنیسور اسپانیایی سید سه مردان جهان در فینال انفرادی تنیس مردان گراند اسلم رولان گاروس پاریس دیوید فرر تنیسور هموطنش سید چهار جهان را شکست داد و برای هشتمین بار فاتح این تورنمنت معتبر بین المللی شد.
کد خبر: ۵۶۹۶۸۱
نادال فاتح رولان گاروس شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، رافائل نادال تنیسور اسپانیایی ملقب به سلطان زمین رس در فینال انفرادی تنیس مردان گراند اسلم رولان گاروس پاریس دیوید فرر تنیسور هموطنش را در دیداری که 2 ساعت و 16 دقیقه به طول انجامید در سه ست پیاپی و با نتایج 3-6 ، 2-6 و 3-6 مغلوب کرد و برای هشتمین بار جام قهرمانی این تورنمنت معتبر تنیس حرفه ای جهان را بالای سر برد.

نادال با این پیروزی نامش را در تاریخ تنیس جهان ثبت کرد. نادال 27 ساله تاکنون در سال های 2008 و 2010 فاتح گرند اسلم ویمبلدون لندن، 2009 فاتح گرند اسلم ملبورن و 2010 فاتح گرند اسلم نیویورک شده است. به این ترتیب این تنیسور مایورکایی 12 عنوان قهرمانی در گرنداسلم ها را کارنامه اش ثبت کرده و از این لحاظ سومین تنیسور مرد جهان محسوب می شود. پیت سمپراس با 14 عنوان و راجر فدرر با 17 عنوان قهرمانی در گرند اسلم های تنیس از این نظر از نادال پیش هستند. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها