2 سارق مسلح با پتک قصد تخریب ویترین طلا فروشی را داشتند

دزد مسلح با سلاح، سرش را نشانه گرفت

سارق مسلح وقتی خود را در محاصره پلیس دید، با نشانه گرفتن سر خود، تهدید به خودکشی کرد که در پی عملیات روانی پلیس، تسلیم شد.
کد خبر: ۵۶۹۰۳۶

به گزارش مهر، شامگاه دوازدهم خرداد امسال وقوع یک سرقت مسلحانه ناکام از طلافروشی در خیابان ستارخان به ماموران پلیس گزارش شد.

ماموران سرکلانتری دوم پلیس تهران با حضور در محل سرقت، در بررسی‌های اولیه متوجه شدند دو مرد موتورسوار با شلیک تیر هوایی قصد سرقت از طلافروشی را داشته‌اند که پس از ناکامی در سرقت، از محل فرار کرده‌اند.

با به دست آمدن این اطلاعات، طرح مهار در منطقه اجرا شد و مشخصات سارقان در اختیار گشتی‌های پلیس قرار گرفت. سرانجام یکی از واحدهای گشت پلیس به دو موتورسوار که در حال پنهان کردن وسیله‌ای آهنی میان خودروهای پارک شده در بزرگراه جلال آل‌احمد بودند، مشکوک شدند.

ماموران با بررسی موضوع وقتی اطمینان یافتند آنها همان سارقان مسلح تحت تعقیب پلیس هستند، عملیات دستگیری سارقان را آغاز کردند اما در همان ابتدا یکی از متهمان موفق به فرار شد. همدست او نیز وقتی خود را در محاصره ماموران دید، با یک قبضه کلت سرش را نشانه گرفت و تهدید کرد اگر ماموران به او نزدیک شوند،خودکشی می‌کند.

ماموران با عملیات روانی، مرد مسلح را آرام کردند و سارق طلافروشی با گذاشتن سلاح روی زمین، خود را تسلیم ماموران کرد. در بازرسی محل نیز یک پتک آهنی و یک کلاه مخصوص سرقت کشف شد.

متهم به نام سعید پس از انتقال به اداره آگاهی، به جرم خود اعتراف و عنوان کرد: از یک ماه قبل با همدستی یکی از دوستانم نقشه سرقت از این طلافروشی را طراحی کرده بودیم و با سرقت یک دستگاه موتورسیکلت، در ساعات پایانی شب وارد طلافروشی شدیم. ابتدا دو تیر شلیک کردیم و همدستم با پتک چند ضربه به شیشه ویترین زد اما چون شیشه محکم بود موفق به سرقت نشده و فرار کردیم.

با اعتراف متهم، تحقیق برای شناسایی و دستگیری دیگر همدست وی آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها