پیاده‌روی سید آزادگان در «فصل شیدایی»

مستند سه قسمتی «فصل شیدایی» ساخته وحید امیرخانی چهاردهم و پانزدهم خرداد از شبکه مستند پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۶۷۹۲۳

این مستند درباره سفر سید آزادگان حاج‌آقا ابوترابی از شهر قزوین تا حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) است. سفری با پای پیاده که در سه فصل روایت می‌شود؛ قسمت اول این مجموعه با عنوان «فصل پیدایش» چهاردهم خرداد ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه مستند پخش می‌شود. قسمت دوم با عنوان «فصل رهایی» پانزدهم خرداد و در همان ساعت به‌نمایش درمی‌‌آید و قسمت آخر با عنوان «فصل شیدایی» پانزدهم خرداد ساعت 23 و 45 دقیقه پخش می‌شود.

در کارنامه وحید امیرخانی ساخت مجموعه دو قسمتی برای شبکه پرس‌تی‌وی درخصوص پیروزی لبنان در جنگ سی و سه روزه، مجموعه مستند پاکستان، آثار داستانی سفری به بهشت و نامه‌های زمین، برنامه باران بهانه بود درباره شهید چمران، سرزمین عقیق و سرزمین مروارید درباره بیداری اسلامی در یمن و بحرین دیده می‌شود.

حمید سهیلی در شبکه مستند

این هفته در برنامه «شب‌های مستند» آثار حمید سهیلی، مستندساز و پژوهشگر سینمای مستند ایران با حضور فیلمساز نقد و بررسی می‌شود.

«شب‌های مستند» که هر شب ساعت 18 به پخش و نقد فیلم‌های سینمای مستند و آثار شاخص مستندسازان ایران می‌پردازد، آثاری از این مستندساز پخش می‌کند و این آثار با حضور خود فیلمساز و سعید قطبی‌زاده، مجری ـ کارشناس، نقد و بررسی می‌شود. سهیلی 40 سال است در حوزه مستندسازی و پژوهش فعالیت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها