برای رهایی از پاری سن ژرمن و پیوستن به رئال مادرید؛

آنچلوتی دست به جیب می شود

اخبار لالیگا؛

مخالفت فرانسوی ها با انتقال آنچلوتی به رئال

بارسلونا و رئال مادرید در جذب بازیکن همچنان با قدرت پیش می روند و هر روز خبر جدیدی درباره پیوستن ستاره ها به این تیم هابه گوش می رسد.
کد خبر: ۵۶۶۹۹۷
مخالفت فرانسوی ها با انتقال آنچلوتی به رئال


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ اما در همین حال پاسخ منفی سران باشگاه پاری سن ژرمن به رئال مادرید برای انتقال کارلو آنچلوتی که گفته می شد قطعا سرمربی این تیم در فصل آینده خواهد بود رییس مادریدی ها را به شدت نگران کرده است. اخبار مهم دیگر امروز فوتبال اسپانیا به شرح زیر است:
انتقال هیگواین تقریبا قطعی شد
با موافقت باشگاه رئال مادرید انتقال گونزالو هیگواین به یوونتوس تقریبا قطعی شد. مدیر برنامه های این بازیکن گفت که گونزالو به احتمال 70 درصد برای فصل آینده در یوونتوس بازی می کند. انتقال هیگواین در حالی به یوونتوس  تقریبا قطعی شده است که خود این بازیکن نیز تمایلش را برای جدایی از رئال ابراز کرده بود. هیگواین درباره این انتقال به اسکای اسپورت گفت: اطمینان دارم که از این انتقال پشیمان نخواهم شد . امیدوارم رئال به سرعت جانشین مناسبی برای من پیدا کند.
پاسخ منفی پاری سن ژرمن به رئال مادرید
باشگاه پاری سن ژرمن در واکنش به درخواست های پیاپی رئال مادرید برای انتقال کارلو آنچلوتی به مادرید مخالفت کرد اما با این وجود جدایی این مربی  ایتالیایی از تیم فرانسوی قطعی شده است.
آنچلوتی هنوز با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و تیم پاریسی نیز حاضر به فسخ این قرار داد نیست. مدیر برنامه های این مربی ایتالیایی گفت: آنچلوتی می خواهد به رئال برود اما تا امروز باشگاه این اجازه را به او نداده است. فکر می کنم دو یا سه روز دیگر لازم است تا بتوانیم موافقت مسئولان پاری سن ژرمن را جلب کنیم.
ناواس در لالیگا می ماند
خسوس ناواس هافبک 27 ساله سویا که هم اکنون از سوی دو باشگاه رئال مادرید و منچستر سیتی پیشنهادهایی جدی دارد عنوان داشت که ترجیح می دهد در لالیگا به کار خود ادامه بدهد تا بدین ترتیب احتمال حضورش در من سیتی منتفی شود. رئال مادرید برای جذب ناواس حاضر است 30 میلیون یورو بپردازد . جدایی آنجل دی ماریا از رئال مادرید قطعی شده است و مسئولان رئال قصد دارند ناواس را جانشین این بازیکن کنند که قرار است به پاری سن ژرمن برود.
تیاگو از بارسا نمی رود
تیاگو آلخانتارا که از سوی باشگاه منچستر یونایتد پیشنهاد دارد گفت که تحت هیچ شرایطی از بارسلونا جدا نمی شود. منچستر یونایتد در هفته اخیر تلاش های زیادی را برای جلب رضایت سران باشگاه بارسلونا و البته خود تیاگوی 22 ساله انجام داد اما این بازیکن با بیان اینکه قصد جدایی از بارسلونا را ندارد گفت که فقط دلش می خواهد با بارسلونا در اروپا به مقام قهرمانی برسد. او افزود: من در بارسلونا به معنای واقعی زندگی می کنم و از بودن در بارسلونا لذت می برم. اینجا لحظات فوق العاده ای داشتم و به همین دلیل قصد جدایی ندارم.
موناکو مشتری جدید والدس
ویکتور والدس سنگربان بارسلونا که از اواسط فصل ساز جدایی را ساز کرد با یک پیشنهاد جدید مواجه شده است که به تیم موناکوی فرانسه برمی گردد. والدس در حالی از سوی موناکو پیشنهاد دارد که پیش از این نیز از سوی آرسنال پیشنهادی جدی داشت. لیورپول دیگر مشتری این بازیکن است اما با وجود همه این پیشنهادها سنگربان دوم تیم ملی فوتبال اسپانیا هنوز تصمیم مشخصی برای آینده اش نگرفته است.
مهاجمی مثل لارسن
تیتو ویلانووا سرمربی تیم بارسلونا عنوان داشت که به دنبال مهاجمی است که خصوصیات هنریک لارسن مهاجم سابق و بازنشسته این تیم را داشته باشد. ویلانووا در گفت و گوی اخیر خود عنوان داشت : خط آتش بارسلونا هنوز چیزی کم دارد و به نظر من بازیکنی که در حد و اندازه های لارسن باشد می تواند همه چیز را تحت تاثیر خود قرار بدهد. بارسا اکنون مهاجمان متعددی را مد نظر قرار دارد و که به غیر از نیمار که قرارداد خود را نهایی کرد بقیه گزینه های مورد نظر همچنان در حال مذاکره هستند.
رویای آدریانو
مدافع برزیلی تیم بارسلونا پس از اینکه قرارداد خود را به مدت چهار سال دیگر تمدید کرد عنوان داشت که حضور در بارسلونا تا پایان دوران حرفه اش رویای اوست. آدریانو که قرارداد خود را تا سال 2017 تمدید کرده است به تلویزیون بارسا گفت گفت: این روها بسیار خوشحالم چون تمدید قرارداد با بارسا حتی از زمانی که برای اولین بار با این تیم قرارداد بستم بسیار راضی ام کرده است. این اتفاق نشان می دهد مسئولان باشگاه به من اطمینان کامل دارند. حضور برای چهار سال دیگر در بارسلونا رویایی بود که به واقعیت تبدیل شد و تا زمانی که اینجا هستم سعی می کنم بهتر و بهتر شوم.
دلشوره های نیمار
نیمار بازیکن برزیلی و جدید بارسلونا اظهار داشت از اینکه قرار است با ستاره های بارسلونا همبازی شود بسیار دلشوره دارد. وی در گفت و گوی اخیر خود عنوان داشت: این خیلی لذت بخش است که رویای حضور در بارسلونا به واقعیت تبدیل شده است. من همیشه دلم می خواست که برای این تیم بازی کنم و حالا در یک قدمی این آرزوی بزرگ قرار دارم. این ستاره 21 ساله افزود: تصور بازی کردن با بازیکنانی نظیر ژاوی، مسی ، آلوز اینیستا و آلوز بسیار هیجان انگیز است و من دلشوره های فراوانی دارم. این مهاجم برزیلی در ادامه گفت: در بارسلونا به باقی مانده آرزوهایم هم می توانم برسم.قهرمانی در اروپا رویای دیگری است که در بارسلونا می توانم به آن دست یابم.

کاروالو به موناکو پیوست

مدافع تیم رئال مادرید به موناکوی فرانسه پیوست. ریکاردو کاروالو آخرین مراحل انتقال خود به این باشگاه فرانسوی را هم طی کرد تا از فصل آینده در لوشامپیونه به میدان برود. این مدافع فرانسوی قراردادش با رئال به اتمام رسیده است  و از آنجایی که بازیکن آزاد محسوب می شد مشکلی بابت پیوست به موناکو نداشت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها