منطق فینال ومبلی شانس و اقبال را از بین برد

رستاخیز فوتبال آلمان در اروپا

روبن، ومبلی را برای هواداران بایرن خاطره انگیز کرد

بایرن مونیخ قهرمان اروپا شد

بایرن مونیخ آلمان با پیروزی بر دورتموند برای پنجمین بار عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص داد .
کد خبر: ۵۶۵۹۲۱
بایرن مونیخ قهرمان اروپا شد
بایرن مونیخ آلمان با پیروزی برابر دورتموند برای پنجمین بار عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

به گزارش جام جم ورزشی، دیدار فینال رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا بامداد امروز یکشنبه در ورزشگاه ومبلی لندن به پایان رسید و طی آن تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی 2 بر یک برابر دورتموند جام قهرمانی را بالای سر برد.

در این دیدار زیبا و جذاب هر دو تیم فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند و در نیمه اول بارها صاحب موقعیت گلزنی شدند اما هر بار دروازه بان ها مانع از باز شدن دروازه ها شدند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. اما در نیمه دوم بایرن مونیخ بازی بهتری را به نمایش گذاشت و موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در دقیقه 60 ماندزوکیچ روی پاس زیبای روبن دروازه دورتموند را باز کرد تا بایرنی ها پیش بیفتند.

این پایان کار نبود و دورتموندی ها در دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست یافتند. در این صحنه گون دوگان ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد. در حالی که بازی رو به پایان بود، آرین روبن که در این دیدار موقعیت های زیادی را هدر داده بود موفق شد گل سرنوشت سازی را برای بایرن مونیخ به ثمر برساند و با گل دقیقه 89 خود جام قهرمانی را به هوادارانش تقدیم کند.

بوروسیا دورتموند نیم دوست داشتنی این فصل لیگ قهرمانان اروپا که تا پیش از نیمه نهایی شکستی را در این بازی ها تجربه نکرده بود با گل دقایق پایانی آرین روبن مقابل بایرن شکست خورد تا شاگردان جوان کلوپ در کسب جام ناکام باشند.

یورگن کلوپ پس از پایان بازی گفت:" به بازیکنانم گفتم، به زودی به این مرحله بازخواهیم گشت! شاید دیگر ومبلی میزبان نباشد اما ما سعی می کنیم فینالی دیگر را تجربه کنیم. این چیزی است که من با آن ها در میان گذاشتم."

کلوپ ادامه می دهد:" به بایرن و خصوصا یوپ تبریک می گویم شما نمی توانید نقش او را در پیروزی کتمان کنید ما در طول بازی مسیر صحیحی را طی کردیم اما در انتها همه چیز برای بایرن گرد آمد و آن ها بازی را بردند و قهرمان شدند." 

یوپ هاینکس سرمربی با تجربه ی بایرن که آخرین تجارب مربی گری خود را در این باشگاه سپری می کند پس از کسب دومین عنوان قهرمانی فصل با ابراز خوشحالی از پیروزی شنبه شب مقابل دورتموند صحبت در مورد آینده ی کاری را به هفته آینده و پس از فینال جام حذفی موکول کرد.

به گزارش سایت گل مربی 68 ساله بایرن در گفتگویی با زد دی اف گفت:" در نیمه ی اول ما به زحمت می توانستیم بازی را بگیریم اما پس از وقت استراحت شرایط بازی را تنظیم کردیم. با 25 امتیاز اختلاف در لیگ طبیعی بود که ما برای پیروزی مورد علاقه باشیم اما با گذشت 30 دقیقه از بازی تازه توانستیم خودمان را از زیر فشار آزاد کنیم."

" هارمونی تیمی زیبا در این فصل داشتیم یک تیم بودیم با بداشتوبر و کروس که نتوانستند با ما ادامه دهند. پس از بازی به بازیکنان دورتموند گفتم شرایط ناامیدکننده ی شما را درک می کنم من چنین لحظاتی را پس از شکست مقابل لیورپول تجربه کرده ام."

هاینکس ادامه می دهد:" ما نسبت به سال گذشته پیشرفت و پیشرفت کردیم و در بسیاری از جزئیات بهبود یافتیم در اینجا باید بگویم بازیکنان و هارمونی در تیم وجود دارد و شما تنها باید خوشحالی آن ها را حفظ کنید مطمئنا هیچ کس نمی خواهد روی نیمکت بنشیند آن ها می خواهند بازی کنند."

هاینکس در مورد آینده ی کاری خود نیز گفت:" تصمیم گیری در مورد آنچه که می خواهم انجام دهم به بعد از فینال جام حذفی موکول می شود."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها