نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اظهار همدردی با مردم زلزله زده استان هرمزگان گفت: کمیسیون عمران مجلس هیاتی را برای رسیدگی به آسیب ها و خسارت ها اعزام خواهد کرد.
کد خبر: ۵۶۲۰۰۸
اعزام نمایندگان برای رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان بشاگرد

محمدحسن ابوترابی فرد در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۲ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه زلزله منطقه بشاگرد استان هرمزگان افزود: زلزله ۵ و  ۶.۲ ریشتری در منطقه بشاگرد که با بیش از ۳۰ پس لرزه همراه بوده است موجب بروز خسارت هایی به مردم این منطقه گشت که مجلس با مردم این مناطق اظهار همدردی می کند.  

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعداد ۵ روستا در این زلزله ها تخریب شده است، ادامه داد: روستاهای فراوانی آسیب جدی و حتی برخی از روستاها بالای ۸۰ درصد تخریب شده اند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه در زلزله روز گذشته استان هرمزگان بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی تخریب شده است، تصریح کرد: با توجه به مشکلات مردم در این مناطق و کمبود امکانات، مجلس شورای اسلامی با دغدغه ای جدی مسائل اخیر را در شهرستان بشاگرد استان هرمزگان پیگیری می کند.

وی یادآور شد: کمیسیون عمران مجلس نیز هیاتی را برای رسیدگی به آسیب ها و خسارت ها و همچنین اتخاذ نقشه راه و راهکاری برای پاسخ به دغدغه ها و جبران خسارت ها اعزام خواهد کرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس نهم گفت: امیدواریم با پیگیری های مجلس با دریافت گزارش کمیسیون عمران و استانداری هرمزگان بتوانیم پاسخی برای مشکلات منطقه و مرهم نهادن بر آلام خانواده هایی که در این حادثه آسیب دیده اند داشته باشیم.(خانه ملت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها