لاوروف نگهبان خطوط قرمز پوتین

مسکو با کسی شوخی ندارد

نخست وزیر سوریه:

جایی برای کوتاه آمدن درباره حملات اسرائیل نیست

نخست وزیر سوریه اعلام کرد پس از حملات تروریستی که رژیم صهیونیستی به خاک سوریه انجام داد دیگر جایی برای تردید یا کوتاه آمدن باقی نمانده است.
کد خبر: ۵۶۰۶۵۴
جایی برای کوتاه آمدن درباره حملات اسرائیل نیست

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری «سانا» ،وائل الحلقی که ریاست کمیته وزیران در خصوص پیگیری اجرای برنامه ای سیاسی برای حل بحران سوریه را برعهده دارد در دیدار اعضای «جریان ملی نجات سوریه» گفت :« پس از حملات تروریستی اسرائیل به خاک سوریه از امروز به بعد دیگر جایی برای تردید ، کوتاه آمدن ، کنار کشیدن یا سکوت وجود ندارد. سوریه به ما اجازه نخواهد داد کوتاهی کنیم یا در دفاع از آن و حفظ آن تردید کنیم.»   

نخست وزیر سوریه افزود :« همه مردم با همه گروه‌های تشکیل دهنده آن باید بر ضد این توطئه‌ها متحد باشند و آن را سرکوب کنند و سوریه ای جدید ، قدرتمند و غیر قابل تسخیر بسازند.»   

وی اضافه کرد :« ماهیت این توطئه ، همکاری و هماهنگی بین اسرائیل و گروههای تروریستی تکفیری را برای همه فاش کرد.»  


سرلشکر عبد الله ایوب: نیروهای مسلح سوریه در آمادگی کامل به سر می برند


رئیس ستاد مشترک ارتش و نیروهای مسلح سوریه به مناسبت «روز شهدا » تأکید کرد نیروهای مسلح این کشور برای دفاع از وطن در مقابل دشمن اصلی یعنی رژیم صهیونیستی که دست پرورده صهیونیسم و ابزار آن در تجاوز و دشمنی است ، در آمادگی کامل به سر می برد.

شماری از فرماندهان نیروهای مسلح سوریه به مناسبت روز شهدا در سخنانی در جمع نیروهای مسلح در پادگانهای نظامی تأکید کردند سوریه با پایداری مردم و دلاوریهای ارتش و خردمندی رهبری آن توانسته است حلقه های توطئه را یکی پس از دیگری بشکند  و هر روز که می گذرد نیروهای مسلح در تعقیب اعضای هسته‌های تروریستی مزدور به پیروزیهای جدیدی دست پیدا می کنند .

فرماندهان مناطق نظامی به مزارهای شهدا رفتند و دسته های گل بر مزارهای آنها گذاشتند و از مجروحان نیروهای ارتش و مسلح در بیمارستانها دیدار کردند.

سرلشکر عبد الله ایوب رئیس ستاد مشترک ارتش و نیروهای مسلح از برخی بیمارستانهای نظامی دیدار کرد و در جریان وضع مجروحان ارتش و نیروهای مسلح قرار گرفت.

سرلشکر عبد الله ایوب تصریح کرد نیروهای مسلح سوریه قادرند وحدت کشور و تمامیت ارضی‌اش را حفظ کنند و حصار محکمی در مقابل متجاوزان تروریست هستند و سوریه با پایداری ارتش و انسجام خویش با مردم در آستانه پیروزی قریب الوقوع قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد رضا مقصودلو
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
۰
۰
ملت شریف و شجاع سوریه من دست شما را میبوسم كه با اتحاد و جوانمردی پوز كشورهای خبیث همچو تركیه را بخاك میمالید استدعا دارم هیچ تروریست تركیه سالم و زنده به كشورش بر نگردد،به امید پیروزی و از مسئولین جمهوری اسلامی میخواهم كه سوریه را تنها نگذارند

نیازمندی ها