راننده برای سرقت زن مسافر را ربود

راننده‌ای که با جا گذاشتن مرد مسافر در خیابان، همسرش را ربوده و با سرقت پول و طلاهایش او را در جاده منتهی به شهرستان بهارستان در غرب استان تهران رها کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۵۵۹۸۸۷

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان بهارستان، علیه مرد راننده‌ای به اتهام ربودن همسرش و سرقت اموالش شکایت کرد.

شاکی گفت: شب حادثه با همسرم سوار یک خودروی پراید شدیم. در میانه راه راننده به بهانه این که خودرویش خراب شده، از من کمک خواست. شاکی اضافه کرد: به محض این‌که پیاده شدم، راننده سوار خودرو شد و در حالی که همسرم در خودرو بود، بسرعت متواری شد. همان موقع با یک راننده عبوری، خودروی آدم‌ربا را تعقیب و پس از چند ساعت، همسرم را در جاده در حالی پیدا کردم که طلا و پول‌هایش سرقت شده بود و قدرت صحبت کردن نداشت.

با طرح این شکایت و تحقیق از همسر شاکی، چهره‌نگاری رایانه‌ای از آدم‌ربای سارق انجام و جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری متهم فراری آغاز شد. در ادامه تحقیقات ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در شهر، خودروی متهم فراری را شناسایی و وی را دستگیر کردند. متهم با انتقال به اداره پلیس آگاهی اعتراف کرد به بهانه جابجایی مسافر، شاکی و همسرش را فریب داده و پس از ربودن همسرش، با زور و تهدید پول و طلاهایش را سرقت و او را در جاده رها کرده است. بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایمش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها