رئیس جمهور تاکید کرد:

فعال کردن بخش کشاورزی و معدن ایران را شکست‌ناپذیر می‌کند

رئیس‌جمهور گفت: فعال کردن ظرفیت‌های کشورمان در زمینه کشاورزی و معدن موجب شکست ناپذیری کشور و ملت ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان و اعمال محدودیت از سوی آنها می‌شود.
کد خبر: ۵۵۹۱۷۱
فعال کردن بخش کشاورزی و معدن ایران را شکست‌ناپذیر می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی‌نژاد در جلسه کارگروه کشاورزی، صنعت و معدن استان گیلان که با حضور وزرا و مسوولین مربوطه استان برگزار شد، اظهار داشت: در مقابل توطئه‌های دشمنان برای تحت فشار قرار دادن اقتصاد کشور باید سایر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور را به ویژه در بخش کشاورزی و معدن تقویت کنیم و فعال کردن این بخش‌ها ملت ایران را شکست ناپذیر می‌کند.

رئیس‌جمهور همچنین ضرورت احیا و تقویت ظرفیت‌های استان گیلان در زمینه کشاورزی و معدن را مورد تاکید قرار داد و گفت: بخش کشاورزی و معدن استان گیلان ظرفیت‌های فراوانی دارد که استفاده از آن نه تنها موجب پیشرفت آبادانی استان گیلان شده، بلکه می‌تواند به سرعت مشکلات بیکاری استان را برطرف کند.

احمدی‌نژاد همچنین بر ضرورت استفاده از ظر‌فیت‌های دریای خزر و احیای پتانسیل‌های موجود در این بخش را مورد تاکید قرار داد.

در این نشست گزارشی از توانمندی‌های استان گیلان در زمینه کشاورزی و معدن ارائه شد و پیشنهادات کارگروه برای استفاده از ظرفیت‌های استان به منظور شتاب بخشیدن به پیشرفت و آبادانی این منطقه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها