یوونتوس با پیروزی یک بر صفر مقابل میلان، در آستانه بیست و نهمین قهرمانی خود در سری A قرار گرفت
کد خبر: ۵۵۶۴۹۹

سیاه و سفیدهای شهر تورین یکشنبه‌شب و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل خود، با تک گل دقیقه 57 آرتورو ویدال مقابل میلان به برتری رسیدند تا برای جشن قهرمانی خود در رقابت های این فصل از پنج بازی باقیمانده فقط به چهار امتیاز دیگر نیاز داشته باشند.

در پایان این بازی، آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس با تاکید براین‌که تیمش برای به دست آوردن دومین عنوان قهرمانی پیاپی روی آن تمرکز کرده، گفت: میلان در نیم فصل دوم بدون شکست باقی مانده بود، اما ما آنها را شکست دادیم تا به سوی قهرمانی پرواز کنیم. باید از تمامی شاگردانم به خاطر پیروزی برابر یک تیم خوب تشکر کنم.

میلان نیز با این شکست در فاصله‌ای هفت امتیازی با ناپولی در رده سوم ایستاده، اما سایه فیورنتینا را که فقط یک امتیاز با این تیم اختلاف دارد، پشت سر خود احساس می‌کند. در ایتالیا فقط سه تیم نخست می‌توانند در رقابت‌های لیگ قهرمانان حاضر باشند.

در انگلیس نیز با شکست منچسترسیتی مقابل تاتنهام، یونایتد در آستانه قهرمانی قرار گرفت. تاتنهام که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابتی نزدیک با دو تیم چلسی و آرسنال دارد در حضور بیش از 36 هزار تماشاگر ورزشگاه وایت هارت لین درحالی که با گل دقیقه پنج سمیر نصیری یک بر صفر از منچسترسیتی عقب بود 3 بر یک مهمان خود را شکست داد. گل‌های تاتنهام را کلینت دمپسی (75)، جرمن دفو (79) و گرت بیل (82) زدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها