معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان قدرت جهانی مطرح است.
کد خبر: ۵۵۶۴۵۷
ایران به ‌عنوان قدرت جهانی مطرح است

سرلشکر مصطفی ایزدی  در مراسم تجدید میثاق فرماند‌هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام خمینی (ره)‌ در مرقد مطهر بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران‌ دفاع مقدس را نمونه برجسته ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دریادلان بسیجی دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس نسبت به سایر یگان‌ها بیشترین فرماندهان را در راه اسلام تقدیم کرد.

وی در ادامه انقلاب اسلامی را مقدمه‌ حاکمیت اسلام بر جهان با پرچمداری حضرت حجت (عج) دانست و گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان قدرت جهانی مطرح است و استکبار مسئله اساسی خود را ایران می‌داند.

سرلشکر ایزدی تأکید کرد: در حالی که ما روزی در تهران با دشمنان می‌جنگیدیم امروز به فضل خدای رحمان در مرزهای فلسطین به نام ایران می‌جنگیم و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند «اگر استکبار جهانی تکان بخورد تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم».

وی افزود: امروز دشمنان نظام از جبهه فرهنگی ما می‌ترسند چرا که ما همواره حرف نویی برای جامعه بشری داریم.

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرمانده معظم کل قوا در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه امروز در شرایط بدر و خیبر هستیم، گفت: ما امروز در پیچ تاریخی قرار داریم و امروز، روز صبر و استقامت است و باید با توجه به این موارد در راستای مسیر تعالی انقلاب اسلامی ایران جلو برویم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۰
۰
شك نكن سردار. دمت گرم.
حاج نادر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۰
۰
صد درصد شك نكن سردار -آماده جهاد ومبارزه هستم.

نیازمندی ها