در اعتراض به حکم کمیته انضباطی

شهرداری تبریز فعالیت‌هایش را معلق کرد

تبانی قربانی می گیرد

حتما مدرک داریم که حرف می زنیم

ارسطو جهانداری معتقد است که فدراسیون فوتبال حتما به نتیجه‌ قطعی درباره تبانی شهرداری تبریز رسیده که کادر فنی‌اش را تعلیق کرده است.
کد خبر: ۵۵۶۳۲۰
حتما مدرک داریم که حرف می زنیم

مدیرعامل شهرداری بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران ،درباره تبانی تیم فوتبال شهرداری تبریز، اظهار کرد: یک روز قبل از مسابقه‌ ما با این تیم یعنی از تاریخ 16 اسفند 91 مربی شهرداری تبریز، پیمان صاحب جمعی با زعفرانی، بازیکن ما تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد که به دیدن کمالوند برود. او حتی به زعفرانی می‌گوید که کمالوند او را خیلی دوست دارد. بازیکن ما هم بلافاصله مساله را به من گزارش داد و من هم سریعا مطلب را با حجت الاسلام علیپور در میان گذاشتم.

وی ادامه داد: مسئولان کمیته‌ اخلاق فدراسیون از جمله آقای محمودزاده و حجت الاسلام علیپور از من خواستند که مراتب را به صورت کتبی ارائه دهم، به همین دلیل در نامه‌ای به شماره 373 ب /ش مورخ 22 اسفند 91 مطلب را گزارش کردم. پس از آن فدراسیون و حراست فدراسیون مرا دعوت کردند که توضیح بدهم. من هم رفتم و همه چیز را گزارش کردم.

جهانداری همچنین گفت: پس از این که نامه را به فدراسیون فرستادیم و مطلب رسانه ای شد، چند تن از بازیکنان ما گفتند که با آنها هم تماس‌هایی گرفته شده است. به همین دلیل فدراسیون فوتبال آنها را نیز دعوت کرد و از آنها پرس و جو کرد. نمی‌دانم کادر فنی شهرداری تبریز به بازیکنان ما چه گفته و آنها هم به فدراسیون چه گفته اند، ولی قطعا فدراسیون به نتیجه‌ قطعی رسیده که کادر فنی شهرداری تبریز را تعلیق کرده است .

وی همچنین درباره اظهارنظر میر معصوم سهرابی، مدیرعامل شهرداری تبریز گفت: ایشان بهتر است اول زیر مجموعه خود را بشناسد و مسایل را بررسی کند و بعد اظهارنظر کند. ایشان گفت چرا ما حالا یادمان افتاده حرف بزنیم در حالی که اعضای فدراسیون فوتبال شاهد هستند که من یک روز قبل از بازی یا شهرداری تبریز مساله را گزارش کرده‌ام.

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندر عباس ادامه داد: وظیفه من این بود که سریعا موضوع را گزارش کنم. حالا دیگر فدراسیون می‌داند چه کند. کمیته‌ اخلاق فدراسیون پیگیر مساله است. در صحبت هایم هیچ تهمتی نزده‌ام، بلکه مدارک آن موجود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها