وفایی در گفت و گو با جام جم ورزشی:

جزییات ورود مربی فرانسوی دوچرخه سواری به ایران

چو هی ووک رئیس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا :

تور آذربایجان با ساختار جدید ، دوچرخه سواران را جذب خود کرده است

اشتیاق تازه و ساختار جدید در تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) ارتقاء و کیفیت تور را فراهم می کند.
کد خبر: ۵۵۶۲۹۶
تور آذربایجان با ساختار جدید ، دوچرخه سواران را جذب خود کرده است

چو هی ووک رئیس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا و نایب رئیس اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری در پیام خود به بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در سال 2013 گفت : اشتیاق تازه و ساختار جدید در تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) ارتقاء و کیفیت تور را فراهم می کند.
وی در پیام خود آورده است : از آنجائی که از امسال تور دوچرخه سواری آذربایجان شاهد تغییراتی بوده ، نه تنها شایستگی ها انتقال می یابد بلکه اشتیاق تازه و ساختار جدید مسابقه به طور حتم با ارتقاء کیفیت مسابقه و حضور تماشاگران پرشور به مدت شش روز برای تمامی ما هیجان به ارمغان خواهد آورد.
وی تصریح کرد : با اطمینان می توان گفت که تور ایران با ساختار جدید Tدوچرخه سواران زیادی را از قاره های مختلف جهان جذب خواهد نمود و من مشتاقانه منتظر نتایج تور ایران هستم که در آن دوچرخه سواران مشهور و با کلاس خارجی و داخلی حضور خواهند یافت در مسابقه ای جزو تقویم آسیا اتحادیه جهانی می باشد .
نایب رئیس اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری افزوده است : از سوی کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا ، علاقمندم از کمیته برگزاری ، مسئولین کشوری و محلی ، حامیان مالی، داوطلبان و بیشتر کسانی که پشت پرده جهت کسب موفقیت و آنچه که ما از آن امروز لذت می بریم سپاسگزاری نمایم.
رئیس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا در پایان آورده است : لازم می دانم برای دوچرخه سواران و شرکت کنندگان در این دوره بهترین ها را آرزو نموده و امیدوارم یک دوره مسابقه موفقیت آمیز داشته باشند.
بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان ) از یکم تا ششم خرداد ماه 92 در 892کیلومتر در بالاترین سطح تورهای آماتوری جهان سطح 2-2 با جایزه 50 هزار یورویی برگزار خواهد شد.
بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) در مسیر استانهای آذربایجانغربی و آذربایجانشرقی در 6 مرحله برگزار خواهد شد و در مرحله نخست رکابزنان مسیر 128 کیلومتر تبریز به مراغه را روز چهارشنبه یکم خرداد رکاب خواهند زد.
مرحله دوم در مسیر مراغه به ارومیه میهمان استان آذربایجانغربی خواهند بود و مسیر 194 کیلومتر را رکاب می زنند و در مرحله سوم مسیر ارومیه به خوی را به مسافت 126 کیلومتر طی خواهند کرد.
مرحله چهارم در مسیر خوی به منطقه ازاد تجاری ارس به مسافت 152 کیلومتر ، مرحله پنجم در مسیر سنگین 191 کیلومتری و کوهستانی منطقه ازاد تجاری ارس به طرف پیست اسکی سهند تبریز برگزار و مرحله نهایی تور در داخل شهر تبریز بصورت کریتیریوم به مسافت 100 کیلومتر برکزار میشود.
جمال الدین محمود از کشور مالزی ناظر اتحادیه جهانی دوچرخه سواری بر بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) خواهد بود و نورمن شل مردین از انگلستان مشاور فنی تور برای دومین سال متوالی ، لودیگ گالاند از فرانسه نماینده شرکت فتوفینیش ، مارتین بروین از هلند برای سومین سال متوالی و مجید ناصری از ایران داوران بین المللی و رسمی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در این دوره حضور خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها