روی خط فوتبال لالیگا

آبیدال تمدید می‌کند

وقتی اریک آبیدال با آن بیماری خطرناک کبدی دست و پنجه نرم می‌کرد، کمتر کسی فکر می‌کرد او دوباره به فوتبال بازگردد؛ اما او نه تنها به فوتبال برگشت بلکه اکنون در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا قرار دارد. جوردی رورا، مربی تیم بارسلونا پس از پیروزی این تیم مقابل لوانته گفت: او در این بازی فوق‌العاده بود و فوتبال را در بالاترین سطح ممکن بازی کرد. آبیدال هفته به هفته بهتر می‌شود و این برای همه ما خوشحال‌کننده است. مهم‌ترین و خوشحال‌کننده‌ترین مساله در مورد او این است که حالا می‌تواند 90 دقیقه کامل به میدان برود. این مربی یادآور شد: آبیدال قراردادش را با بارسلونا تمدید می‌کند و قرار است سال‌های سال اینجا باشد.
کد خبر: ۵۵۶۲۰۹

بهترین دوران سانچز

مهاجم شیلیایی بارسلونا اعلام کرد در بهترین دوران فوتبالی خود به سر می‌برد. آلکسیس سانچز با اعلام این‌که از عملکرد فعلی‌‌اش در بارسلونا بسیار راضی است، افزود: به نظرم هیچ زمانی به اندازه امروز آماده نبوده‌ام. ابتدای فصل چندان با تیم هماهنگ نبودم، اما اکنون اوضاع کاملا فرق می‌کند. در این شرایط عجیب‌ترین خبری که به گوشم رسیده، این که می‌خواهم از بارسلونا جدا شوم و به یوونتوس بروم. این خبر صحت ندارد و من بارسلونا را ترک نمی‌کنم.

ناراحتی کاسیاس از نیمکت‌نشینی

نیمکت‌نشینی ایکر کاسیاس در دیدار با رئال‌بتیس، ناراحتی این دروازه‌بان ملی‌پوش را به همراه داشت. دیه‌گو لوپز همچنان در برخی از بازی‌ها به جای کاسیاس درون دروازه قرار می‌گیرد که این موضوع کاسیاس را به دروازه‌بانی ناراضی برای رئال تبدیل کرده است. پیش از این گفته می‌شد اختلاف‌های کاسیاس و مورینیو رفع شده، اما نیمکت‌نشینی‌های این دروازه‌بان نشان می‌دهد اختلاف‌های موجود بین این دو هنوز ادامه دارد. کاسیاس روز گذشته پس از پایان دیدار تیم‌های رئال مادرید و رئال‌بتیس که با پیروزی مادریدی‌ها همراه بود، گفت در صورتی که این وضع ادامه داشته باشد قطعا از رئال جدا می‌شود.

هشدار اینیستا

آندرس اینیستا هشدار داد که هم تیمی‌هایش لالیگا را دیگر جدی نمی‌گیرند. این بازیکن گفت: فتح لیگ قهرمانان اروپا برای بازیکنان بارسا اهمیت بسیار بیشتری دارد و این باعث شده تا آنها دیگر بازی‌های لالیگا را چندان جدی نگیرند. هافبک بارسلونا افزود: فتح سومین جام اروپا آن هم در هشت سال اخیر بسیار مهم است، اما به نظر من فتح لالیگا باید هدف اول ما باشد. اگر بتوانیم لالیگا را با قهرمانی تمام کنیم، احتمال قهرمانی‌مان در اروپا هم بیشتر است. البته این نظر من است و فکر نمی‌کنم سایر بازیکنان چنین نظری داشته باشند، چون اگر چنین بود بازی‌های لالیگا را جدی‌تر می‌گرفتند. ‌‌/‌‌ منبع: سایت تری بال فوتبال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها